Telewizja internetowa portalu Wirtualna Polska, WPtv (wptv.wp.pl), podjęła stałą współpracę z największym na świecie internetowym serwisem wideo – YouTube.
Portal Wirtualna Polska uzyskał status stałego partnera YouTube na rynku polskim; tym samym najatrakcyjniejsze produkcje wideo emitowane w telewizji internetowej WP będą równolegle umieszczane na platformie YouTube. Kontent wideo WPtv będzie ponadto promowany m.in. na stronie głównej serwisu YouTube.
Liczymy na to, że współpraca z YouTube przyczyni się do umocnienia świadomości brandu WPtv wśród polskich internautów – mówi Łukasz Skalik, szef projektu WPtv – YouTube, będąc największym serwisem wideo w światowej Sieci, jest doskonałym narzędziem stwarzającym taką możliwość, a co za tym idzie również szansą na poszerzenie zasięgu Wirtualnej Polski.
Już teraz użytkownicy platformy YouTube na specjalnym kanale WPtv –youtube.com/wptvwppl – mają do dyspozycji ponad 800 ekskluzywnych produkcji wideo zrealizowanych przez dziennikarzy portalu. Programy, już we wstępnej fazie współpracy, wyświetlone zostały ponad 2 miliony razy. Na wyniki oglądalności wpłynęły z pewnością nazwiska osób pojawiających się na ekranie, m.in. Doroty „Dody” Rabczewskiej, Roberta Kubicy, Sean Paula, Sharon Stone, Levisa Hamiltona, Mariusza Pudzianowskiego, Zinadine Zidane’a, Triery Henry’ego, Dity von Tease, Ebiego Smolarka, Katie Melua, Adama Małysza, Leo Beenhakkera, Jean Michel Jarre’a, Leszka Balcerowicza i Raula Lozano.
Kontent wideo telewizji Wirtualnej Polski od niedawna śledzić można również poza Internetem, na antenie telewizji iTV (stałe pasmo) oraz w systemach typu POS-TV. Wkrótce materiały WPtv pojawią się w programach innych stacji oraz na tzw. pośrednich platformach emisji wideo, takich jak IPTV czy mobile TV oraz telebimach reklamowych.
Mamy ambitne plany dalszej ekspansji. – mówi Łukasz Skalik i dodaje – W tej chwili intensywnie pracujemy nad wdrożeniem nowej wersji serwisu WPtv. Gruntownie przebudowujemy naszą platformę telewizyjną, zarówno pod względem technologii transmisji i unikalnych funkcjonalności, jak też nowej szaty graficznej. Stawiamy poza tym na efektywny crosslinking zawartości WPtv w obrębie całego portalu. Cieszy nas też fakt, że zdecydowany odsetek oglądalności WPtv generują programy autorskie. To świetnie rokuje na przyszłość, zwłaszcza, że w planach zamierzamy być nie tylko odbiorcą kontentu, ale również jego aktywnym producentem.
WPtv ogląda średnio ponad 160 tysięcy unikalnych użytkowników dziennie.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.