A9, firma zależna od Amazon, zaprezentowała nową aplikację wykorzystującą mechanizmy rozszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality). Flow pomagać ma użytkownikom w odkrywaniu produktów i dostarczać interaktywnych informacji.
Użytkownicy Flow mogą skierować swój telefon na książkę, grę komputerową, płytę z muzyką czy filmem lub dowolny produkt z kodem kreskowym UPC. Jeśli aplikacja rozpozna produkt, wyświetli informacje ze strony Amazon.com, łącznie z opcją odtwarzania multimedialnych treści (np. zapowiedzi filmów) czy lektury recenzji. Flow zapamięta historię zeskanowanych przedmiotów, a znalezionymi informacjami podzielić można się na Facebooku i Twitterze.
To pierwszy krok w stronę integracji technologii wyszukiwania produktów z rzeczywistością rozszerzoną. To wyjątkowe doświadczenie dla klientów szukających informacji o obiektach w ich fizycznym otoczeniu – powiedział Bill Stasior, prezes A9.
Darmowa aplikacja przeznaczona jest dla użytkowników iPhone’ów.
Warto przypomnieć, że podobną aplikację proponuje m.in. eBay (aplikacja RedLaser) jednak bez elementów augmented reality. Z technologii firmy Occipital, przejętej w czerwcu 2010 roku przez eBay, która stworzyła RedLaser, korzysta również Nokaut.pl.
Ciekawie przedstawia się także opisywana przez nas polska aplikacja SaveUp, która umożliwia sfotografowanie produktów i ich kupo bezpośrednio z telefonu. Projekt zwyciężył niedawno w II edycji Startup Fest.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.