Sieć Ad.net S.A. ze swoją powierzchnią reklamową dociera do 8,6 miliona internautów – niemal 90% wszystkich polskich użytkowników sieci (8 604 843 użytkowników).
Taki wynik Ad.net osiągnął w opublikowanym kwietniowym drzewku badania Megapanel/PBI (opracowanym przez PBI/Gemius.), porównującym zasięgi biur reklamy. Ad.net tworzy największy kanał dotarcia do polskich konsumentów w Sieci i nadal zajmuje pozycję numer jeden wśród wszystkich biur reklamy internetowej w kraju. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska (7 587 844 użytkowników) przed Onetem (7 586 471) oraz sieciami reklamowymi ARBOmedia (7 337 890), IDMnet (7 251 996).
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.