AdTotal rozszerza ofertę

Opublikowano: 4 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Multimedialna, wieloekranowa sieć reklamowa Wirtualnej Polski – AdTotal poszerza ofertę o sieć bankomatów eCard oraz serwis internetowy telepolis.pl. Klienci pozycjonowanej w kategorii Premium sieci AdTotal mogą dotrzeć z przekazem promocyjnym do grupy docelowej w nowatorski sposób, wykorzystując jednocześnie takie kanały jak Internet, TV, mobile, wideo, panele LDC i bankomaty.

– Przewagą sieci reklamowej AdTotal jest właśnie wielokanałowość. Reklamodawca może otoczyć klienta spójnym przekazem reklamowym prezentowanym jednocześnie w wielu mediach, na wielu nośnikach – mówi Szymon Szmigiel, Kierownik Sprzedaży Sieci AdTotal – W ofercie AdTotala obok serwisów WWW znalazły się rozwiązania mobilne, TV, ekrany LCD, a także reklama w sieciach bankomatowych. Taka cross-promocyjna oferta reklamowa to nie tylko niższe koszty dotarcia przez reklamodawcę do konsumentów, ale też nowe źródła przychodów dla współpracujących z siecią wydawców. Przede wszystkim jednak możliwość przebicia się z przekazem promocyjnym przez reklamowy clutter. Odbiorca reklamy styka się z nią bowiem na wielu różnorodnych nośnikach.

Dzięki współpracy z eCard klient AdTotala może wyemitować reklamę w kilkuset bankomatach rozlokowanych w całej Polsce. Co ważne, reklamę można targetować na określone lokalizacje, regiony, miasta – wszystko w zależności od potrzeb reklamodawcy. W ofercie znalazły się ekrany: transakcyjny, powitalny oraz pożegnalny.

Włączony właśnie do internetowej oferty AdTotala serwis telepolis.pl to specjalistyczna witryna o szeroko pojętej telekomunikacji (telefonia, sprzęt telekomunikacyjny, nowe technologie służące do przekazywania danych, itd.).

Hanna LaskowskaAdTotal rozszerza ofertę

Podziel się!

O autorze

hania