Realizacja nowej strategii interaktywnej EMPiKu – największej sieci sprzedaży produktów kultury w Polsce – została powierzona agencji interaktywnej Adv.pl.
Współpraca objęła stworzenie całościowej koncepcji graficznej nowej odsłony serwisu. Podstawową zmianą jest zastosowanie bardziej agresywnej i odważnej szaty graficznej. Dominujące kolory to czerń i czerwień, które podkreślają nowoczesność sieci salonów.
Nowy serwis charakteryzuje się ergonomicznością i funkcjonalnością zgodną ze światowymi trendami tworzenia tak rozbudowanych rozwiązań. Dzięki temu dostęp do bogatych informacji kulturalnych jest niezwykle łatwy a dokonywanie zakupów on-line maksymalnie przyjazne dla internauty.
Niewątpliwą nowość stanowi dział 'Bazarek’, będący swoistą tablicą ogłoszeniową dla osób pragnących sprzedać różnorodne artykuły. Oferty sprzedaży posegregowane są według pięciu kategorii: muzyka, film, książka, multimedia i inne produkty. Każdy zarejestrowany użytkownik może przeglądać zamieszczone w 'Bazarku’ produkty, dodawać własne ogłoszenia, kontaktować się z innymi sprzedającymi w celu uzyskania bliższych informacji na temat ich ofert, oraz kupować zamieszczone na nim produkty.
Witryna nie jest wyłącznie platformą e-commerce i również ona odzwierciedla hasło EMPiKu – pełna kultura. W serwisie można zapoznać się z wydarzeniami kulturalnymi, jakie aktualnie mają miejsce w całej Polsce oraz z wydarzeniami organizowanymi w salonach EMPiK. Prezentowane są także relacje z wizyt gwiazd w salonach a w przyszłości planowane jest uruchomienie Chatu z Gwiazdą on-line.
'W procesie projektowania nowego serwisu EMPiK.com wiele uwagi poświęcono metodzie nawigacji. Było to zadanie trudne biorąc pod uwagę stopień złożoności witryny oraz wielość kategorii produktów i informacji. Agencja Adv.pl wywiązała się z tego zadania znakomicie’ – mówi Jarosław Zeisner, menedżer projektu EMPiK.com. 'Mając na względzie specyfikę środowiska interaktywnego, nie będziemy ustawać w udoskonalaniu EMPiK.com, aby podołać nowym wyzwaniom dyktowanym przez Internet – najszybciej rozwijające się narzędzie komunikacji. ’ – dodaje Jarosław Zeisner.
Serwis stanowi początek zintegrowanej obsługi marketingowej EMPiKu on-line przez agencję interaktywną Adv.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.