Rozstrzygnięto drugą edycję plebiscytu Mistrz Handlu i Usług MasterCard®. W tym roku, po raz drugi zwycięzcą w Plebiscycie Internautów okazał się sklep Agito.pl.
Konkurs, którego pomysłodawcą jest MasterCard, odbył się po raz drugi. Składa się on z ogólnopolskiego badania konsumenckiego przeprowadzanego przez instytut Pentor oraz Plebiscytu Internautów. W Plebiscycie Internautów, klienci mogli ocenić ponad sto marek sklepów wymienionych z nazwy i nieograniczoną ilość sklepów internetowych.
Podobnie jak w ubiegłym roku, zwycięzcą Plebiscytu Internautów został sklep internetowy Agito.pl. Otrzymał dwie nagrody, zdobywając największą liczbę głosów zarówno w kategorii „Sklep internetowy”, jak i wśród wszystkich nominowanych firm. W ocenie klientów sklep wyróżnił się m.in. atrakcyjnymi cenami, szybką realizacją zamówień, profesjonalną obsługą i bezpieczeństwem transakcji.
– Stale pracujemy nad tym, by oferować Klientom nie tylko najlepsze ceny, ale także profesjonalną obsługę, doradztwo, szybką wysyłkę i wygodę zakupów w naszym sklepie. Cieszę się, że Klienci pozytywnie oceniają nasze działania i kolejny raz dają temu wyraz – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.
Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2008 to druga edycja corocznego plebiscytu, w którym konsumenci głosują na najlepsze sieci handlowe i usługowe w Polsce. Plebiscyt ma na celu promocję dobrych wzorów i praktyk handlowych. Pomysłodawcą konkursu jest MasterCadr Europe, a partnerami są: Pentor International Research oraz redakcje „Detal Dzisiaj”, „Detal Dzisiaj Network”, „Gazeta Bankowa”, „Komputer Świat”, „Newsweek” i Wirtualna Polska.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.