W portalu Gazeta.pl wystartował nowy konkurs „Akcja rekrutacja”. Jego pomysłodawcą jest polski oddział Coca-Coli, a współorganizatorem i patronem akcji portal gazeta.pl. „Akcja rekrutacja” adresowana jest do studentów ostatnich lat kierunków ekonomicznych i marketingowych. Od 4 marca do 20 maja zostaną rozegrane dwa etapy konkursu, pisemny i ustny. Zadanie konkursowe będzie polegało na zbudowaniu strategii marketingowej dla firmy Coca-Cola Poland Services dla określonego województwa. Nagrodami są kilkumiesięczne, płatne praktyki w wybranych europejskich oddziałach The Coca-Cola Company.
„Obecna sytuacja gospodarczo-ekonomiczna Polski, wymogi rynku pracy to tylko niektóre argumenty przemawiające za zorganizowaniem tego rodzaju konkursu. Akcja rekrutacja to konkurs dla studentów, ludzi młodych, którzy za rok, dwa skończą studia i będą chcieli rozpocząć nowy etap w swoim życiu – karierę zawodową – mówi Krzysztof Jakubiak z Coca-Cola Poland Services – Z myślą o nich opracowaliśmy nasz konkurs. Jego główną ideą jest stworzenie możliwości sprawdzenia zdobytej na studiach wiedzy w praktyce. Przygotowane przez nas nagrody – odbycie kilkumiesięcznej praktyki w dziale marketingu lub PR w wybranym europejskim oddziale Coca-Coli jest dla studentów szansą zdobycia doświadczenia, tak potrzebnego przy staraniu się o pracę.”
Patronami medialnymi są studencki magazyn „dlaczego” i Radiostacja.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.