W portalu Gazeta.pl wystartował nowy konkurs „Akcja rekrutacja”. Jego pomysłodawcą jest polski oddział Coca-Coli, a współorganizatorem i patronem akcji portal gazeta.pl. „Akcja rekrutacja” adresowana jest do studentów ostatnich lat kierunków ekonomicznych i marketingowych. Od 4 marca do 20 maja zostaną rozegrane dwa etapy konkursu, pisemny i ustny. Zadanie konkursowe będzie polegało na zbudowaniu strategii marketingowej dla firmy Coca-Cola Poland Services dla określonego województwa. Nagrodami są kilkumiesięczne, płatne praktyki w wybranych europejskich oddziałach The Coca-Cola Company.
„Obecna sytuacja gospodarczo-ekonomiczna Polski, wymogi rynku pracy to tylko niektóre argumenty przemawiające za zorganizowaniem tego rodzaju konkursu. Akcja rekrutacja to konkurs dla studentów, ludzi młodych, którzy za rok, dwa skończą studia i będą chcieli rozpocząć nowy etap w swoim życiu – karierę zawodową – mówi Krzysztof Jakubiak z Coca-Cola Poland Services – Z myślą o nich opracowaliśmy nasz konkurs. Jego główną ideą jest stworzenie możliwości sprawdzenia zdobytej na studiach wiedzy w praktyce. Przygotowane przez nas nagrody – odbycie kilkumiesięcznej praktyki w dziale marketingu lub PR w wybranym europejskim oddziale Coca-Coli jest dla studentów szansą zdobycia doświadczenia, tak potrzebnego przy staraniu się o pracę.”
Patronami medialnymi są studencki magazyn „dlaczego” i Radiostacja.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.