Firma Amazon poinformowała, że sprzedaje obecnie więcej e-booków niż papierowych książek. Prawdziwym hitem okazała się również tańsza, wyświetlająca reklamy wersja czytnika Kindle.
Amazon tradycyjnie już nie dzieli się wynikami sprzedaży e-booków czy czytnika Kindle. Firma poinformowała jednak, że od pierwszego kwietnia na każde 100 sprzedanych papierowych książek, sprzedaje 105 e-booków. W statystkach ujęte zostały książki w miękkich i twardych oprawach, a wyłączone – pobierane darmowo treści.
W lipcu minionego roku pisaliśmy, że Amazon sprzedaje więcej e-booków niż książek w twardych oprawach. Na początku tego roku firma poinformowała, że e-booki prześcignęły również książki w miękkiej oprawie (ang. paperbacks) – najpopularniejszy format sprzedaży książek. Dzisiejsze ogłoszenie wydawało się słusznie tylko kwestią czasu.
Klienci wybierają książki na Kindle częściej niż książki papierowe. Mieliśmy nadzieję, że kiedyś to nastąpi, ale nie przypuszczaliśmy, że stanie się to tak szybko. Sprzedajemy papierowe książki od 15 lat, a książki na Kindle od mniej niż czterech – nie krył zadowolenia Jeff Bezos, twórca i szef Amazon.com.
W ubiegłym miesiącu Amazon przedstawił tańszą, kosztującą 114 dolarów wersję Kindle, czytnika elektronicznych publikacji. Użytkownikom urządzenia – w zamian za niższą cenę – wyświetlane są reklamy. Firma przekonuje, że był to strzał w dziesiątkę i czytnik sprzedaje się wyświnicie, jest to najchętniej wybierana wersja Kindle’a.
Wkład firmy Amazon w rozwój rynku elektronicznych publikacji jest ogromny. Dla wielu Kindle jest synonimem czytnika e-booków.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.