12 stycznia w Warszawie odbędzie się Facebook NOW – blisko całodniowe spotkanie połączone z konferencją prasową, zorganizowane przez serwis Facebook oraz Grupę ARBOinteractive. Gościem specjalnym będzie Blake Chandlee, Vice Prezes i Dyrektor Komercyjny, odpowiedzialny w Facebook za Europę, Bliski Wschód i Afrykę.
Konferencja zainauguruje współpracę ARBOinteractive z Facebook na rynkach w Europie Środkowo Wschodniej. Podczas spotkania będzie można uzyskać więcej informacji na temat podpisanego kontraktu. Druga część konferencji poświęcona zostanie zagadnieniom merytorycznym związanym z reklamą na Facebook. Zaprezentowany zostanie rynek social media i reklamy społecznościowej w Polsce oraz prognoza rozwoju tego segmentu w przyszłości. Poza tym uczestnicy Facebook NOW dowiedzą się na czym polega Engagement Ad i dlaczego może ona stanowić alternatywę dla reklamy typu Display. Poznają też najciekawsze case study związane z działaniami reklamowymi na Facebook pochodzące z Polski, jak i rynków zagranicznych. Zwieńczeniem dnia będzie panel dyskusyjny na temat social media w Polsce prowadzony przez Dyrektora Generalnego IAB Polska Jarosława Sobolewskiego.
Poza gościem specjalnym Blakem Chandlee w spotkaniu weźmie udział Mark Cowan odpowiadający za rozwój Facebook na nowych rynkach. Wśród prelegentów z Polski na Facebook NOW wystąpią czołowi przedstawiciele branży, m.in.: Grzegorz Berezowski (180heartbeats), Marcin Barciński (Agencja Społem), Tomasz Rzepniewski (MEC Interaction), Michał Berger (San Markos).
Facebook NOW odbędzie się 12 stycznia w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie (rozpoczęcie o godz. 11:00).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.