12 stycznia w Warszawie odbędzie się Facebook NOW – blisko całodniowe spotkanie połączone z konferencją prasową, zorganizowane przez serwis Facebook oraz Grupę ARBOinteractive. Gościem specjalnym będzie Blake Chandlee, Vice Prezes i Dyrektor Komercyjny, odpowiedzialny w Facebook za Europę, Bliski Wschód i Afrykę.
Konferencja zainauguruje współpracę ARBOinteractive z Facebook na rynkach w Europie Środkowo Wschodniej. Podczas spotkania będzie można uzyskać więcej informacji na temat podpisanego kontraktu. Druga część konferencji poświęcona zostanie zagadnieniom merytorycznym związanym z reklamą na Facebook. Zaprezentowany zostanie rynek social media i reklamy społecznościowej w Polsce oraz prognoza rozwoju tego segmentu w przyszłości. Poza tym uczestnicy Facebook NOW dowiedzą się na czym polega Engagement Ad i dlaczego może ona stanowić alternatywę dla reklamy typu Display. Poznają też najciekawsze case study związane z działaniami reklamowymi na Facebook pochodzące z Polski, jak i rynków zagranicznych. Zwieńczeniem dnia będzie panel dyskusyjny na temat social media w Polsce prowadzony przez Dyrektora Generalnego IAB Polska Jarosława Sobolewskiego.
Poza gościem specjalnym Blakem Chandlee w spotkaniu weźmie udział Mark Cowan odpowiadający za rozwój Facebook na nowych rynkach. Wśród prelegentów z Polski na Facebook NOW wystąpią czołowi przedstawiciele branży, m.in.: Grzegorz Berezowski (180heartbeats), Marcin Barciński (Agencja Społem), Tomasz Rzepniewski (MEC Interaction), Michał Berger (San Markos).
Facebook NOW odbędzie się 12 stycznia w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie (rozpoczęcie o godz. 11:00).
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.