Trwa akcja „Uwolnij Świętego Mikołaja” – kampania zorganizowana przez firmę ASUS w związku z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia. Akcja rozpoczęła się 10 grudnia i skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Jako główny kanał komunikacji wykorzystuje Internet oraz serwisy społecznościowe. Zakończenie kampanii planowane jest na 22 grudnia, czyli dwa dni przed Wigilią.
Akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem internautów. W ciągu pierwszych 48 godzin od rozpoczęcia kampanii jej stronę odwiedziło ponad 10.000 osób, przy czym warto zaznaczyć, że był to zupełnie nowy serwis. Po sześciu dniach akcji liczba unikalnych użytkowników sięga 32 tysięcy, a liczba odsłon przekroczyła 150.000. Na chwilę obecną profil Świętego Mikołaja na Facebooku śledzi ok. 700 osób, a 500 użytkowników Naszej-Klasy.pl dodało go do grona swoich znajomych.
Kampania „Uwolnij Świętego Mikołaja” wykorzystuje w swej formule klimat świąt Bożego Narodzenia i tkwiącą w nas wszystkich chęć otrzymywania prezentów. Jej głównym bohaterem jest Święty Mikołaj, który z różnych przyczyn natury technicznej nie jest w stanie dostarczać prezentów. Raz jest to zbyt duży komputer, który nie mieści się w mikołajowych saniach, innym razem klawiatura nie pozwalająca Świętemu swobodnie wpisywać danych adresowych do osób, które zasłużyły w tym roku na coś więcej niż rózgę. Inicjatywa wybawienia go z opresji przekazana została w ręce internautów, którzy poprawnie odpowiadając na pytania mogą mu pomóc w rozwiązaniu tych problemów. Na stronie internetowej www.uwolnijmikolaja.pl można obejrzeć filmy przedstawiające zmagania Świętego Mikołaja związane z użytkowaniem tradycyjnego desktopa. Internauci mogą również wziąć udział w konkursie linkowym zachęcając swoich znajomych do przyłączenia się do akcji uwalniania Mikołaja. Na najaktywniejszych użytkowników czekają nagrody od firmy ASUS – komputery z serii Eee Family.
Muszę przyznać, że zainteresowanie, z jakim spotkała się akcja przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się, że aż tyle osób zechce uwalniać z nami Świętego Mikołaja. Każdego dnia odbieramy masę maili zawierających prośby o prezenty, które ich nadawcy chcieliby znaleźć pod choinką – mówi Tomasz Szymański z firmy ASUS .
Serwis reklamowany jest na wybranych portalach społecznościowych (Facebook, Grono) oraz na najciekawszych blogach i stronach dla pasjonatów różnych dziedzin. Stawiając największy nacisk na media społecznościowe, organizatorzy zrezygnowali z promocji wykorzystującej główne portale informacyjno-rozrywkowe. Było to podyktowane specyfiką grupy docelowej kampanii.
Z naszą kampanią chcieliśmy dotrzeć do jak najszerszego grona młodych osób, które aktywnie spędzają czas w Internecie i są otwarte na nowinki technologicznie. Wybór tzw. social media, jako kluczowych kanałów komunikacji okazał się strzałem w dziesiątkę, co potwierdzają wstępne statystyki akcji – dodaje Tomasz Szymański.
Pomysł akcji oraz całkowita realizacja, w tym bieżący nadzór nad akcją, leżą po stronie agencji Monday PR.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.