Jedno z czołowych wydawnictw w Polsce pod względem udziału w rynku i dochodów z reklam rozpoczyna współpracę w zakresie emisji i obsługi powierzchni reklamowej z internetową siecią reklamową ARBOmedia Polska. Najważniejszymi witrynami Axel Springer są Newsweek.pl, Auto-swiat.pl i Komputerswiat.pl. Dział handlowy ARBOmedia Polska będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej domom mediowym oraz agencjom interaktywnym, zaś przedstawiciele Biura Reklamy Magazynów Axel Springer Polska będą obsługiwali Klientów bezpośrednich.
'Cieszy nas fakt, iż wydawnictwo Axel Springer powierzyło nam obsługę swoich tytułów internetowych. Serwisy te dzięki popularności wydań drukowanych stanowią dobrze znane
i rozpoznawane brandy. Na uwagę zasługują zwłaszcza witryny Newsweek.pl, Auto-swiat.pl oraz Komputerswiat.pl. Tytuły Axel Springer zwiększą zasięg i wzmocnią pakiety tematyczne: motoryzacja, rozrywka, technologia i kobiety, co wpłynie na zwiększenie znaczenia oferty ARBOmedia na rynku reklamy internetowej’ – powiedział Bartosz Drozdowski Dyrektor Internetu w ARBOmedia Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.