Fargo, dostawca rozwiązań e-commerce, wprowadził na rynek nowy produkt działający w oparciu o oprogramowanie firmy CDN S.A. .
System One został przygotowany z myślą o sprawdzonym pakiecie Firma ++ C/S pracującym w ponad tysiącu przedsiębiorstw w całym kraju. System ten dzięki pełnej integracji z pakietem Firma ++ C/S pozwala firmom handlowym i dystrybutorom na uruchomienie w Internecie systemu klasy b2b umożliwiającego: sprawdzenie aktualnych stanów magazynowych, złożenie zamówienia, sprawdzenie stanu rozliczeń, sprawdzenie stanu realizacji zamówienia, zapoznania się z pełną ofertą firmy.
Rozwiązanie skierowane jest do dystrybutorów, których działy handlowe wykonują wiele powtarzalnych czynności, jakie z powodzeniem mogą zostać przeniesione do Internetowego Systemu Dystrybucji realizującego zadania handlowe i komunikacyjne.
Jako mocne strony tego typu rozwiązania można wymieć: znakomite przyspieszenie obiegu informacji miedzy firmą i jej partnerami, obniżkę kosztów działalności handlowej, wyeliminowanie pomyłek i błędów.
System One umożliwia również: identyfikacje klientów, definiowanie i zapisywanie przez nich indywidualnych koszyków pomocnych przy składaniu powtarzalnych zamówień, dostęp do wyszukiwarki towarów działającej wg kryteriów nazwy, kodu i producenta towaru. System pracuje w trybie on-line i off-line. Jego modułowa budowa pozwala bardzo szybko dostosować go do potrzeb klienta, a dzięki części administracyjnej możliwe jest zarządzanie systemem przez właściciela z poziomu WWW.
Firma Fargo zrealizowała całość prac nad systemem, który działa w oparciu o technologię JSP (Java Server Pages) i relacyjną bazę danych.
http://www.fargo.pl/one-demo
http://www.fargo.pl/one
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.