B2B: Fargo dla CDNu

Opublikowano: 21 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Fargo, dostawca rozwiązań e-commerce, wprowadził na rynek nowy produkt działający w oparciu o oprogramowanie firmy CDN S.A. .

System One został przygotowany z myślą o sprawdzonym pakiecie Firma ++ C/S pracującym w ponad tysiącu przedsiębiorstw w całym kraju. System ten dzięki pełnej integracji z pakietem Firma ++ C/S pozwala firmom handlowym i dystrybutorom na uruchomienie w Internecie systemu klasy b2b umożliwiającego: sprawdzenie aktualnych stanów magazynowych, złożenie zamówienia, sprawdzenie stanu rozliczeń, sprawdzenie stanu realizacji zamówienia, zapoznania się z pełną ofertą firmy.

Rozwiązanie skierowane jest do dystrybutorów, których działy handlowe wykonują wiele powtarzalnych czynności, jakie z powodzeniem mogą zostać przeniesione do Internetowego Systemu Dystrybucji realizującego zadania handlowe i komunikacyjne.

Jako mocne strony tego typu rozwiązania można wymieć: znakomite przyspieszenie obiegu informacji miedzy firmą i jej partnerami, obniżkę kosztów działalności handlowej, wyeliminowanie pomyłek i błędów.

System One umożliwia również: identyfikacje klientów, definiowanie i zapisywanie przez nich indywidualnych koszyków pomocnych przy składaniu powtarzalnych zamówień, dostęp do wyszukiwarki towarów działającej wg kryteriów nazwy, kodu i producenta towaru. System pracuje w trybie on-line i off-line. Jego modułowa budowa pozwala bardzo szybko dostosować go do potrzeb klienta, a dzięki części administracyjnej możliwe jest zarządzanie systemem przez właściciela z poziomu WWW.

Firma Fargo zrealizowała całość prac nad systemem, który działa w oparciu o technologię JSP (Java Server Pages) i relacyjną bazę danych.

http://www.fargo.pl/one-demo
http://www.fargo.pl/one

Sylwester KozakB2B: Fargo dla CDNu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.