Infopocztapolska.blip.pl – pod takim adresem działa internetowe Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej na portalu społecznościowym Blip.pl. To już drugi profil Poczty w tym serwisie. Od września aktywnymi blipowiczami są Kamila Rudnik i Zbyszek Baranowski z biura prasowego firmy.
BOK Poczty Polskiej na Blipie będzie udzielał informacji m.in. na temat usług firmy, prawa pocztowego, regulaminów i cen. Dzięki temu Blipowicze jeszcze szybciej otrzymają informacje o ofercie Poczty oraz uzyskają odpowiedzi na swoje pytania.
Na Blipie startowaliśmy z pewnym niepokojem, jednak sukces tej formy dialogu z internautami przerósł nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby pytań i zgłaszanych spraw. Aby ułatwić Blipowiczom kontakt z nami postanowiliśmy część zadań powierzyć naszym specjalistom od usług. Mam nadzieję, że poradzą sobie z tak wymagającymi internautami jakimi są Blipowicze. – mówi Zbigniew Baranowski, Rzecznik Poczty Polskiej.
Główny profil Poczty Polskiej stanie się teraz bardziej wizerunkowy oraz informacyjny. Użytkownicy serwisu Blip.pl będą na nim mogli wygrać cenne znaczki pocztowe startując w konkursach czy przeczytać najważniejsze newsy o firmie i komentarze z bloga rzecznika.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.