4 stycznia b.r. nakładem Wydawnictwa Wolters Kluwer ukazała się książka dotycząca wykorzystania blogów oraz wirtualnych społeczności w marketingu. Autorem tej publikacji jest dr Grzegorz Mazurek, niezależny konsultant i szkoleniowiec e-marketingu.
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników – blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia dla konsumentów, firm oraz dla samego marketingu.
W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Zaprezentowanie w/w tematów przez pryzmat menedżerski ułatwia ich skuteczne wdrażanie w polskiej praktyce biznesowej.
Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
• cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie,
• korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych,
• etapy projektowania bloga firmowego,
• warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych,
• mierniki skuteczności projektu blogowego,
• idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw,
• pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe,
• etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej,
• czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie.
Ważną, obszerną częścią książki jest rozdział praktyczny, w którym opublikowano dziesięć studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak blogi i wirtualne społeczności udało się skutecznie wdrożyć na naszym rodzimym rynku.
„Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu” to pozycja przeznaczona dla:
• menedżerów i specjalistów ds. marketingu i PR podejmujących strategiczne decyzje marketingowe w firmach,
• reprezentantów agencji interaktywnych – pragnących zaoferować nowoczesne działania e-marketingowe swoim klientom,
• dydaktyków marketingu, zainteresowanych innowacyjnymi środkami komunikowania się,
• studentów – pragnących pogłębić wiedzę na temat nowych zjawisk
w marketingu, planujących rozwój swojej kariery w branży internetowej.
Książka dostępna jest m.in. w e-sklepie Wydawnictwa (www.wolterskluwer.pl), sieci Empik, Merlin.pl oraz wielu innych księgarniach internetowych. Dalsze szczegóły dot. tej publikacji można znaleźć m.in. na stronie autora www.grzegorzmazurek.pl W styczniu b.r. nakładem Wydawnictwa ODDK ukaże się również druga pozycja dr Grzegorza Mazurka pt. „Promocja w Internecie – narzędzia, zarządzanie, praktyka”.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.