4 stycznia b.r. nakładem Wydawnictwa Wolters Kluwer ukazała się książka dotycząca wykorzystania blogów oraz wirtualnych społeczności w marketingu. Autorem tej publikacji jest dr Grzegorz Mazurek, niezależny konsultant i szkoleniowiec e-marketingu.
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników – blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia dla konsumentów, firm oraz dla samego marketingu.
W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Zaprezentowanie w/w tematów przez pryzmat menedżerski ułatwia ich skuteczne wdrażanie w polskiej praktyce biznesowej.
Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
• cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie,
• korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych,
• etapy projektowania bloga firmowego,
• warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych,
• mierniki skuteczności projektu blogowego,
• idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw,
• pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe,
• etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej,
• czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie.
Ważną, obszerną częścią książki jest rozdział praktyczny, w którym opublikowano dziesięć studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak blogi i wirtualne społeczności udało się skutecznie wdrożyć na naszym rodzimym rynku.
„Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu” to pozycja przeznaczona dla:
• menedżerów i specjalistów ds. marketingu i PR podejmujących strategiczne decyzje marketingowe w firmach,
• reprezentantów agencji interaktywnych – pragnących zaoferować nowoczesne działania e-marketingowe swoim klientom,
• dydaktyków marketingu, zainteresowanych innowacyjnymi środkami komunikowania się,
• studentów – pragnących pogłębić wiedzę na temat nowych zjawisk
w marketingu, planujących rozwój swojej kariery w branży internetowej.
Książka dostępna jest m.in. w e-sklepie Wydawnictwa (www.wolterskluwer.pl), sieci Empik, Merlin.pl oraz wielu innych księgarniach internetowych. Dalsze szczegóły dot. tej publikacji można znaleźć m.in. na stronie autora www.grzegorzmazurek.pl W styczniu b.r. nakładem Wydawnictwa ODDK ukaże się również druga pozycja dr Grzegorza Mazurka pt. „Promocja w Internecie – narzędzia, zarządzanie, praktyka”.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.