BluePay należy do grupy Blue Media i prowadzi działalność biznesową rozpoczętą 3 lata temu. Wieloletnie doświadczenie zdobyte przez Blue Media, pozwoliło spółce na przygotowanie wyspecjalizowanej oferty skierowanej do punktów handlowo-usługowych.
Od września 2007 roku w ramach wdrażania w życie nowej strategii grupy polegającej na podziale zadań prowadzonych przez wyspecjalizowane spółki, BluePay obsługuje sprzedaż produktów Blue Media w sieci POS (punkt obsługi sprzedaży).
BluePay działa w obszarze sprzedaży produktów elektronicznych i obsługi płatności w punktach handlowo – usługowych. Oferta spółki oparta jest na świadczeniu usług związanych z doładowaniami kont pre-paid (GSM, energia, VoIP) i rozliczaniem płatności kartowych. Wyróżnikiem wśród innych dostawców jest posiadanie w ofercie produktów i usług dodanych (mobilny content, kody do gier komputerowych, telefony i akcesoria).
Spółka udostępnia swoje usługi zarówno poprzez dedykowane terminale, jak i aplikacje na komórkę lub komputer. Każdy partner BP zapewnione ma wsparcie technologiczne, doradztwo oraz profesjonalną obsługę na terenie całego kraju.
Wejście na rynek New Connect planowane jest na początku 2008 roku. Uzyskane środki spółka chce przeznaczyć głównie na dalszą rozbudowę sieci terminali oraz wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży celem szybszej ekspansji rynkowej.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.