BluePay zadebiutuje na NewConnect

Opublikowano: 15 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

BluePay należy do grupy Blue Media i prowadzi działalność biznesową rozpoczętą 3 lata temu. Wieloletnie doświadczenie zdobyte przez Blue Media, pozwoliło spółce na przygotowanie wyspecjalizowanej oferty skierowanej do punktów handlowo-usługowych.
Od września 2007 roku w ramach wdrażania w życie nowej strategii grupy polegającej na podziale zadań prowadzonych przez wyspecjalizowane spółki, BluePay obsługuje sprzedaż produktów Blue Media w sieci POS (punkt obsługi sprzedaży).

BluePay działa w obszarze sprzedaży produktów elektronicznych i obsługi płatności w punktach handlowo – usługowych. Oferta spółki oparta jest na świadczeniu usług związanych z doładowaniami kont pre-paid (GSM, energia, VoIP) i rozliczaniem płatności kartowych. Wyróżnikiem wśród innych dostawców jest posiadanie w ofercie produktów i usług dodanych (mobilny content, kody do gier komputerowych, telefony i akcesoria).

Spółka udostępnia swoje usługi zarówno poprzez dedykowane terminale, jak i aplikacje na komórkę lub komputer. Każdy partner BP zapewnione ma wsparcie technologiczne, doradztwo oraz profesjonalną obsługę na terenie całego kraju.

Wejście na rynek New Connect planowane jest na początku 2008 roku. Uzyskane środki spółka chce przeznaczyć głównie na dalszą rozbudowę sieci terminali oraz wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży celem szybszej ekspansji rynkowej.

Hanna LaskowskaBluePay zadebiutuje na NewConnect

Podziel się!

O autorze

hania