BluePay należy do grupy Blue Media i prowadzi działalność biznesową rozpoczętą 3 lata temu. Wieloletnie doświadczenie zdobyte przez Blue Media, pozwoliło spółce na przygotowanie wyspecjalizowanej oferty skierowanej do punktów handlowo-usługowych.
Od września 2007 roku w ramach wdrażania w życie nowej strategii grupy polegającej na podziale zadań prowadzonych przez wyspecjalizowane spółki, BluePay obsługuje sprzedaż produktów Blue Media w sieci POS (punkt obsługi sprzedaży).
BluePay działa w obszarze sprzedaży produktów elektronicznych i obsługi płatności w punktach handlowo – usługowych. Oferta spółki oparta jest na świadczeniu usług związanych z doładowaniami kont pre-paid (GSM, energia, VoIP) i rozliczaniem płatności kartowych. Wyróżnikiem wśród innych dostawców jest posiadanie w ofercie produktów i usług dodanych (mobilny content, kody do gier komputerowych, telefony i akcesoria).
Spółka udostępnia swoje usługi zarówno poprzez dedykowane terminale, jak i aplikacje na komórkę lub komputer. Każdy partner BP zapewnione ma wsparcie technologiczne, doradztwo oraz profesjonalną obsługę na terenie całego kraju.
Wejście na rynek New Connect planowane jest na początku 2008 roku. Uzyskane środki spółka chce przeznaczyć głównie na dalszą rozbudowę sieci terminali oraz wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży celem szybszej ekspansji rynkowej.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.