Prawdopodobnie już w pierwszym kwartale 2008 roku poznańska firma Cafe News zadebiutuje na rynku GPW – NewConnect.
W ostatnich tygodniach przygotowania do wejścia na giełdę nabrały szybszego tempa. 9 stycznia firma została oficjalnie przekształcona w spółkę akcyjną. Podpisano także umowę z Autoryzowanym Doradcą spółek wchodzących na New Connect, Carlson Capital Partners, który przygotuje Cafe News S.A. do upublicznienia.
– Debiut na GPW z pewnością przyczyni się do rozwoju firmy i pozwoli nam dalej realizować nasze projekty oraz pozyskać środki finansowe na ich międzynarodową ekspansję. Warto podkreślić, że nie tworzymy jednego rozwiązania, ale realizujemy równolegle kilka projektów, które stanowią spójną całość naszego modelu biznesowego – mówi Piotr Długi, prezes firmy Cafe News.
Cafe News to producent rozwiązań umożliwiających dostęp do blisko 1000 kanałów informacyjnych (RSS, podcastów) oraz streamingów radiowych i telewizyjnych. W 2007 roku zadebiutowały 2 sztandarowe produkty firmy. Cafe News Web to narzędzie umożliwiające „poskładanie” własnego portalu. Specjalne moduły umożliwiają m.in. słuchanie audycji radiowych, oglądanie internetowych kanałów TV, śledzenie sytuacji na rynkach pracy czy przeglądanie ofert biur turystycznych. Dostępne pod adresem http://cafenews.pl. Kolejne wersje Cafe News Web będą działały również na telefonach komórkowych i palmtopach.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.