Click5 dla Red Bull City Rage

Opublikowano: 28 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Wystartowała strona „Red Bull City Rage” promująca projekt filmowy Le Parkour firmy Red Bull, umożliwiający najbardziej utalentowanym zespołom zaangażowanym w ten nowy, miejski sport, nakręcenie profesjonalnych filmów w największych, polskich miastach.
Serwis „Red Bull City Rage” to lądowanie w samym centrum metropolii. Nowatorskie połączenie dynamicznej grafiki, animacji i wideo z technologią Google Maps, pozwala zapoznać się ze specyfiką i filozofią Le Parkour. Zastosowanie przez Click5 technologii Google Maps jest jednym z pierwszych tego typu wdrożeń w Polsce. Rozwiązanie to umożliwia użytkownikom zaznaczanie na mapie kraju tak zwanych miejscówek – miejsc szczególnie atrakcyjnych dla parkourowców oraz obserwację przebiegu imprezy w całej Polsce.

„Cieszą nas informacje o wykorzystaniu Google Maps przez ludzi o różnych zainteresowaniach i pasjach. Misją Google jest umożliwienie użytkownikom bezpłatnego dostępu do wszelkich potrzebnych im informacji oraz uporządkowania internetowych zasobów. Jestem przekonany, że dzięki Google Maps i serwisowi „Red Bull City Rage” wielbiciele Le Parkour przeżyją wiele niezapomnianych przygód w nowo-odkrytych miejscach” – powiedział Artur Waliszewski Country Manager Google Polska.

W serwisie można znaleźć też wiele materiałów wideo, interaktywne narzędzia społecznościowe oraz informacje o samym sporcie: historię Le Parkour, porady treningowe, słownik dyscypliny i opisy tricków. Dynamicznie rozrastająca się strona stanowi od kilku tygodni bardzo aktywną platformę komunikacji z osobami uprawiającymi ten sport w Polsce.

„Kolejny projekt realizowany dla Red Bull Polska to jak zwykle dla nas nie lada wyzwanie, ale też okazja do tego żeby wykazać się zarówno od strony kreatywnej jak i technologicznej”, mówi Bartek Gołębiowski, creative director i właściciel Click5. „Tym razem postawiliśmy na szerokie wykorzystanie wideo i współpracę z Google Maps, technologią która bardzo wzbogaciła ten projekt.”

Akcja Red Bull City Rage potrwa do końca sierpnia, kiedy to zostanie opublikowany film reportażowy z przebiegu imprezy.

www.click5.pl

Hanna LaskowskaClick5 dla Red Bull City Rage

Podziel się!

O autorze

hania