Cube Group, agencja specjalizująca się w marketingu SEM/SEO, została wybrana do przeprowadzenia działań reklamowych w Internecie dla operatora telefonii internetowej – Tlenofonu.
Przedmiotem podpisanej kilka dni temu umowy jest m. in. zaplanowanie, zarządzanie i kontrola efektywności działań promocyjnych Tlenofonu w wyszukiwarce Google oraz w programach afiliacyjnych m. in.: Afilo, Novem, a także Zanox.
Działania Cube Group stanowić będą podstawę rozpoczynającej się w najbliższych dniach w Internecie intensywnej kampanii reklamowej Tlenofonu promującej najnowsze korzyści wynikające z użytkowania telefonii internetowej (VoIP).
„ Wysoką skuteczność poprawnie przeprowadzonych działań SEM i SEO potwierdziliśmy wynikami przeszło tysiąca kampanii zrealizowanych dla naszych Klientów – mówi Andrzej Cudny, Dyrektor Zarządzający Cube Group. „ Kampania internetowa Tlenofonu to nasze kolejne wyzwanie. Z jednej strony opiekunowie Klienta zadbają o pozycjonowanie Tlenofonu w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce – Google, z drugiej codziennie będą śledzić przebieg kampanii prowadzonej za pomocą programów partnerskich i dokonają wyborów odnośnie najbardziej efektywnych form i miejsc emisji reklam. Od tej chwili to również od nas zależy skala sukcesu kampanii Tlenofonu w Internecie”.
Z roku na rok wzrasta liczba osób zainteresowanych telefonią internetową. Według najnowszych statystyk z Tlenofonu korzysta obecnie kilkaset tysięcy osób.
„ Celem szeroko zakrojonej kampanii internetowej jest dotarcie z ofertą telefonii internetowej Tlenofon do potencjalnych użytkowników” – wyjaśnia Jacek Świderski członek zarządu o2.pl Sp. z o.o., operatora Tlenofonu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.