Cube Group zdobyła wyróżnienie Golden Arrow

Opublikowano: 8 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Agencja Cube Group,  została wyróżniona w konkursie Golden Arrow za zrealizowaną w Internecie kampanię sprzedażową nowej kolekcji ubrań RESERVED. W rezultacie trwająca 4 dni (13–17 maja br.) kampania zaowocowała wysokim ROI i zwiększeniem ruchu internetowego na stronie RESERVED, co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży w sklepach.

Opracowana przez Cube Group strategia akcji marketingowej, realizowanej w modelu CPA (Cost Per Action), zakładała dotarcie do szerokiego grona internautów, nie tylko miłośników marki RESERVED. W wyniku współpracy Cube Group z wydawcami serwisów kobiecych, przygotowano działania wykraczające poza standardowe ujęcia kampanii internetowych opartych wyłącznie na reklamie typu display. Powstały m. in. zindywidualizowane strony opracowane przez serwisy specjalnie na potrzeby kampanii.

Wspólnie z wydawcami kanałów tematycznych stworzono indywidualną promocję redakcyjną dla marki RESERVED, która przyczyniła się do wzmocnienia promocji w sieci. W kampanii wykorzystano także marketing wirusowy, pozwalający na bardziej efektywne dotarcie do większej grupy odbiorców. Działaniom promocyjnym towarzyszył mailing oraz komunikacja SMS przypominającą o możliwości skorzystania z rabatów.

„Akcja spotkała się z żywym zainteresowaniem internautów. Przy niewielkim budżecie, osiągnęliśmy sukces znacznie przekraczający nasze oczekiwania. Poprzez starannie zaplanowaną kampanię, ukierunkowaną na maksymalizację zysków, zrealizowaliśmy najważniejszy, obrany przez nas cel – sklepy RESERVED odwiedzili internauci zainteresowani naszą marką. Co istotne wszystkie osoby, które pobrały kupony rabatowe wyraziły zgodę, abyśmy się z nimi kontaktowali za pomocą e-maila i SMS. Marka RESERVED będzie dbać, aby każdy zainteresowany regularnie otrzymywał informacje o przysługujących mu rabatach i promocjach, i miał szansę na wyjątkowo korzystne zakupy w naszych sklepach.” – mówi Ina Markiewicz, Project Manager RESERVED.

Kampanię zrealizowano przy współpracy witryn Wizaż.pl, Polki.pl, We-dwoje.pl, Broszka.pl, Fotka.pl, Cogdziezaile.pl, Nasza-klasa.pl, a także sieci reklamowych Ad-vice oraz Glossy Media.

Tomasz UchańskiCube Group zdobyła wyróżnienie Golden Arrow

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski