Direct Traffic certyfikowany przez Google

Agnieszka Zatorska, PPC Client Service Manager oraz Adam Witczak, Chief Technology Officer otrzymali certyfikaty konsultantów Google.
Certyfikat Google Advertising Professional przyznawany jest przez Google tym osobom i firmom, które spełnią szereg warunków i potwierdzą swoją wiedzę zdając stosowny egzamin. Aby przystąpić do programu należy zarządzać odpowiednio wysokimi budżetami reklamowymi swoich klientów w kampaniach Google AdWords. Ostatnim etapem na drodze do certyfikatu jest zdanie specjalnego egzaminu.

„Direct Traffic rozwija się bardzo dynamicznie, co znajduje odzwierciedlenie w liczbie nowych projektów i obsługiwanych przez nas firm. Konsekwentnie powiększamy zespół konsultantów i specjalistów, a także wciąż podnosimy ich kwalifikacje. Przykładem takich działań jest uzyskanie certyfikatów Google Advertising Professional. W najbliższym czasie do egzaminu GAP przystąpią kolejni pracownicy naszej firmy” – powiedział Piotr Ziółkowski, CEO firmy Direct Trffic.

Zdanie egzaminu upoważnia firmę do posługiwania się logo Qualified Google Professional. Jest to dodatkowa informacja dla klientów, która potwierdza wysokie kwalifikacje i umiejętności w obsłudze kampanii typu PPC (Pay Per Click).

www.directtraffic.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top