Direct Traffic w gronie IAB Polska

Opublikowano: 29 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, dołączyła do struktur organizacji Interactive Advertising Bureau Polska.
IAB Polska to stowarzyszenie działające na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od roku 2000. Organizacja zrzesza portale i wortale internetowe, sieci reklamowe oraz agencje interaktywne. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu, a także informowanie o jego potencjale reklamowym oraz tworzenie standardów jakościowych.

„IAB jest organizacją o bardzo dużych zasługach dla rynku internetowego wszędzie tam, gdzie funkcjonuje. Warto przypomnieć, że to IAB ustaliło kodeks dobrych praktyk pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Mamy nadzieje, że będziemy mogli aktywnie włączyć się w ustalanie nowych standardów związanych z reklamą internetową.” – powiedział Piotr Ziółkowski, CEO firmy Direct Trffic.

Firma Direct Traffic specjalizuje się w marketingu wyszukiwarek i jest certyfikowanym partnerem zarówno wyszukiwarki Google, jak i portalu Onet.pl.

Sylwester KozakDirect Traffic w gronie IAB Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.