Discovery w Internecie

Discovery Channel ruszył z internetową promocją wybranych serii ze swojej jesiennej ramówki. Za kampanię odpowiada Web Search Factory Polska, agencja doradcza, specjalizująca się w strategiach marketingowych w Internecie, która współpracowała z Discovery także przy promocji wiosennej ramówki stacji.
Web Search Factory skupi się na promocji dwóch serii. Pierwsza z nich to Prawda czy Fałsz – pogromcy mitów (ang. Mythbusters), w której popularni prowadzący Adam i Jamie testują w kreatywny i jednocześnie naukowy sposób, prawdziwość różnych mitów. Druga to Szkoła Przetrwania (ang. Ultimate Survival), prowadzona przez Beara Gryllsa, który sprawdza granice ludzkiej wytrzymałości w ekstremalnych warunkach.

Najnowsza kampania promująca wybrane serie z jesiennej ramówki Discovery Channel koncentruje się na reklamie w największych wyszukiwarkach w Polsce oraz stronach partnerskich Google, pod które przygotowane zostały specjalne kreacje banerowe oraz video. Boksy będą kierować internautów na polską podstronę Discovery Channel UK poświęconą promowanym programom. Strategia promocji zostanie dodatkowo uzupełniona działaniami z pogranicza Web PR. Kampania ruszyła 15 września i potrwa do grudnia.

– Wyniki poprzedniej kampanii bardzo pozytywnie nas zaskoczyły, dlatego w przypadku jesiennej ramówki zdecydowaliśmy się ponownie wykorzystać podobne a jednocześnie unikalne na polskim rynku rozwiązania promocyjne rekomendowane przez Web Search Factory – komentuje Sylwester Molenda, Channel Manager Poland & Hungary, Discovery Networks Central Europe. – Kampania kontekstowa okazała się innowacyjnym i skutecznym narzędziem, a agencja dobrze wyczuła potrzeby i zachowania internautów. Wierzymy więc, że najnowsza kampania również zakończy się sukcesem – dodaje.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania promowanymi programami wśród internautów z grupy docelowej oraz przyciągnięcie ich przed ekrany TV.

– W przypadku Discovery Channel udało nam się  zastosować wiele skutecznych rozwiązań, które sprawdzają się już w Stanach czy na Zachodzie Europy. Dzięki temu przygotowana przez nas strategia działań zakłada maksymalne wykorzystanie potencjału Internetu – mówi Krzysztof Kuwałek, prezes Web Search Factory Polska. – Naszym celem jest zapewnienie jeszcze większego sukcesu niż przy poprzedniej kampanii. Wierzymy, że doświadczenie, które zdobyliśmy przy pracy nad nią, zaangażowanie całego zespołu, a przede wszystkim ciągłe badanie efektywności kampanii i szybkie reagowanie umożliwią realizację tych ambitnych celów – podkreśla.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top