Discovery Channel ruszył z internetową promocją wybranych serii ze swojej jesiennej ramówki. Za kampanię odpowiada Web Search Factory Polska, agencja doradcza, specjalizująca się w strategiach marketingowych w Internecie, która współpracowała z Discovery także przy promocji wiosennej ramówki stacji.
Web Search Factory skupi się na promocji dwóch serii. Pierwsza z nich to Prawda czy Fałsz – pogromcy mitów (ang. Mythbusters), w której popularni prowadzący Adam i Jamie testują w kreatywny i jednocześnie naukowy sposób, prawdziwość różnych mitów. Druga to Szkoła Przetrwania (ang. Ultimate Survival), prowadzona przez Beara Gryllsa, który sprawdza granice ludzkiej wytrzymałości w ekstremalnych warunkach.
Najnowsza kampania promująca wybrane serie z jesiennej ramówki Discovery Channel koncentruje się na reklamie w największych wyszukiwarkach w Polsce oraz stronach partnerskich Google, pod które przygotowane zostały specjalne kreacje banerowe oraz video. Boksy będą kierować internautów na polską podstronę Discovery Channel UK poświęconą promowanym programom. Strategia promocji zostanie dodatkowo uzupełniona działaniami z pogranicza Web PR. Kampania ruszyła 15 września i potrwa do grudnia.
– Wyniki poprzedniej kampanii bardzo pozytywnie nas zaskoczyły, dlatego w przypadku jesiennej ramówki zdecydowaliśmy się ponownie wykorzystać podobne a jednocześnie unikalne na polskim rynku rozwiązania promocyjne rekomendowane przez Web Search Factory – komentuje Sylwester Molenda, Channel Manager Poland & Hungary, Discovery Networks Central Europe. – Kampania kontekstowa okazała się innowacyjnym i skutecznym narzędziem, a agencja dobrze wyczuła potrzeby i zachowania internautów. Wierzymy więc, że najnowsza kampania również zakończy się sukcesem – dodaje.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania promowanymi programami wśród internautów z grupy docelowej oraz przyciągnięcie ich przed ekrany TV.
– W przypadku Discovery Channel udało nam się zastosować wiele skutecznych rozwiązań, które sprawdzają się już w Stanach czy na Zachodzie Europy. Dzięki temu przygotowana przez nas strategia działań zakłada maksymalne wykorzystanie potencjału Internetu – mówi Krzysztof Kuwałek, prezes Web Search Factory Polska. – Naszym celem jest zapewnienie jeszcze większego sukcesu niż przy poprzedniej kampanii. Wierzymy, że doświadczenie, które zdobyliśmy przy pracy nad nią, zaangażowanie całego zespołu, a przede wszystkim ciągłe badanie efektywności kampanii i szybkie reagowanie umożliwią realizację tych ambitnych celów – podkreśla.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!