Divante, spółka specjalizująca się w rozwiązaniach eCommerce, trzy kwartały 2015 roku zakończyła zyskiem na poziomie 2,62 mln zł, a przychody wyniosły 12,8 mln zł.
Mamy zespół, umiejętności i doświadczenie, które pozwalają nam realizować bardzo ambitne projekty związane z Customer Experience. Często są to długoterminowe przedsięwzięcia, gdzie wypracowujemy zupełnie nowe podejście i systemy związane ze sprzedażą – powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante.
Divante na koniec III kwartału 2015 roku pozyskało 15 klientów spoza Polski. Dobre wyniki finansowe spółka zawdzięcza między innymi konsekwentnemu wdrażaniu współpracy i rozliczeń z klientami w modelu time and material. W styczniu 2016 roku Divante otworzyło swój pierwszy zagraniczny oddział w Rotterdamie w Holandii. Nowe biuro ułatwi obsługę dotychczasowych klientów z tego rynku, ale także pozwoli na lepsza komunikację i pozyskiwanie nowych kontraktów.
W 2015 roku spółka poszerzyła znacząco swoje kompetencje. Oferta Divante została rozbudowana o wdrażanie systemów CRM i PIM. Wrocławska spółka jest obecnie partnerem SAP, OroCRM, PimCore oraz uzyskała certyfikację Magento 2.0.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.