Divante, spółka specjalizująca się w rozwiązaniach eCommerce, trzy kwartały 2015 roku zakończyła zyskiem na poziomie 2,62 mln zł, a przychody wyniosły 12,8 mln zł.
Mamy zespół, umiejętności i doświadczenie, które pozwalają nam realizować bardzo ambitne projekty związane z Customer Experience. Często są to długoterminowe przedsięwzięcia, gdzie wypracowujemy zupełnie nowe podejście i systemy związane ze sprzedażą – powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante.
Divante na koniec III kwartału 2015 roku pozyskało 15 klientów spoza Polski. Dobre wyniki finansowe spółka zawdzięcza między innymi konsekwentnemu wdrażaniu współpracy i rozliczeń z klientami w modelu time and material. W styczniu 2016 roku Divante otworzyło swój pierwszy zagraniczny oddział w Rotterdamie w Holandii. Nowe biuro ułatwi obsługę dotychczasowych klientów z tego rynku, ale także pozwoli na lepsza komunikację i pozyskiwanie nowych kontraktów.
W 2015 roku spółka poszerzyła znacząco swoje kompetencje. Oferta Divante została rozbudowana o wdrażanie systemów CRM i PIM. Wrocławska spółka jest obecnie partnerem SAP, OroCRM, PimCore oraz uzyskała certyfikację Magento 2.0.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.