Divante wspiera eCommerce polskiej marki w Niemczech

Opublikowano: 28 października 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Solar, polska marka odzieżowa, uruchomiła niemieckojęzyczną wersję sklepu. Za wdrożenie odpowiadała firma Divante, która była odpowiedzialna również za UX i marketing internetowy.

oexdivanteDziałania realizowane przez Divante polegały na dostosowaniu sklepu do specyfiki niemieckiego rynku oraz tamtejszych uwarunkowań prawnych. W tym celu spółka z Grupy OEX przeprowadziła audyt sektora, w tym analizę czołowej konkurencji. Następnie serwis e-commerce Solar został zoptymalizowany pod kątem oczekiwań niemieckich konsumentów.

Uruchomienie projektu zostało połączone ze startem akcji marketingowej skierowanej do nowych klientów, mającej na celu promocję marki oraz aktywizację sprzedaży. Wdrożenie technologiczne zostało oparte na silniku Prestashop, na którym marka Solar rozwija swój e-sklep. Jednocześnie rozbudowano integrację serwisu z systemem Navision.

Sylwester KozakDivante wspiera eCommerce polskiej marki w Niemczech

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.