Poczta Polska tylko od Black Friday do 10 grudnia br. zanotowała wzrost nadań przesyłek o ponad 40 proc. względem tego okresu z roku 2022. Do Świąt Bożego Narodzenia pozostały jeszcze niecałe dwa tygodnie i nic nie zapowiada, aby ta liczba zmalała, co może skutkować dla Poczty kolejnym rekordem.

Aby sprostać wyzwaniu dostarczenia coraz większej liczby paczek do adresatów Poczta Polska przygotowywała się już od kilku miesięcy. Efektem działań było m.in. otwarcie nowych hal w Ciemnem pod Radzyminem, Opolu, czy montaż nowoczesnych sorterów we Wrocławiu, Lublinie i Lisim Ogonie. Dodatkowo, od 3 grudnia, uruchomiona została procedura według której kurierzy będą doręczać paczki nawet w niedzielę.
Obecnie można skorzystać również z trzech opcji odbioru paczek kurierskich: Pocztex PUNKT– dostawy do sieci ponad 17 000 punktów; Pocztex AUTOMAT– dostawy do automatów paczkowych oraz Pocztex KURIER – standardowego doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Klientom Poczty Polskiej i Pocztexu udostępniono również aplikację do obsługi przesyłek kurierskich Pocztex Mobile oraz możliwość nadawania paczek – w placówkach pocztowych i w sieci punktów partnerskich – bez konieczności drukowania etykiet, aby maksymalnie ułatwić im wysyłanie przesyłek.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.