Serwis eKomercyjnie.pl oraz Grupa Divante są inicjatorami pierwszego w Polsce dnia zakupów on-line bez kosztów dostawy.
Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci – jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów. 1 grudnia sklepy uczestniczące w akcji zaoferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości. Autorzy akcji uważają, że darmowa dostawa może skutecznie zachęcić osoby, które do tej pory nie zamawiały w sieci.
– Celem numer dwa jest pokazanie, że polskie sklepy internetowe nie rywalizują głównie między sobą, ale wolą stawać do walki z tradycyjnymi placówkami (tak jak one rywalizują z siecią). Aktualnie mamy (jako e-handel) teoretycznie między 2 a 3 procent całego rynku handlu w Polsce, dlatego jest tutaj spore pole do popisu – mówi Krzysztof Bartnik z eKomercyjnie.pl
– Jako dostawca rozwiązań eCommerce widzimy wiele obszarów do współpracy pomiędzy naszymi klientami. Często współpracują oni ze sobą dla zapewnienia szerszej oferty lub wartości dodanej. W wypadku Dnia Darmowej Dostawy mamy do czynienia z niespotykaną dotychczas skalą współpracy wielu sprzedawców. – mówi Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante.
W akcji bierze dziś udział już blisko 200 sklepów. Są to zarówno duże jak i małe sklepy. Dołączyć do akcji można, odwiedzając serwis ekomercyjnie.pl.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!