1 grudnia – Dzień Darmowej Dostawy

Opublikowano: 18 listopada 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Serwis eKomercyjnie.pl oraz Grupa Divante są inicjatorami pierwszego w Polsce dnia zakupów on-line bez kosztów dostawy.

Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci – 1 grudnia - Dzień Darmowej Dostawy  1jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów.  1 grudnia sklepy uczestniczące w akcji zaoferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości. Autorzy akcji uważają, że darmowa dostawa może skutecznie zachęcić osoby, które do tej pory nie zamawiały w sieci.

– Celem numer dwa jest pokazanie, że polskie sklepy internetowe nie rywalizują głównie między sobą, ale wolą stawać do walki z tradycyjnymi placówkami (tak jak one rywalizują z siecią). Aktualnie mamy (jako e-handel) teoretycznie między 2 a 3 procent całego rynku handlu w Polsce, dlatego jest tutaj spore pole do popisu – mówi Krzysztof Bartnik z eKomercyjnie.pl

– Jako dostawca rozwiązań eCommerce widzimy wiele obszarów do współpracy pomiędzy naszymi klientami. Często współpracują oni ze sobą dla zapewnienia szerszej oferty lub wartości dodanej. W wypadku Dnia Darmowej Dostawy mamy do czynienia z niespotykaną dotychczas skalą współpracy wielu sprzedawców. – mówi Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante.

W akcji bierze dziś udział już blisko 200 sklepów.  Są to zarówno duże jak i małe sklepy. Dołączyć do akcji można, odwiedzając serwis ekomercyjnie.pl.

Hanna Laskowska1 grudnia – Dzień Darmowej Dostawy

Podziel się!

O autorze

hania