e-Commerce Polska awards 2013 – czas ocenić e-sklepy

Opublikowano: 7 sierpnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Właśnie wystartowała pierwsza edycja konkursu „e-Commerce Polska awards 2013” organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Konkurs skierowany jest do e-sklepów. Zgłoszenia należy nadsyłać do 13 września br.

e-Commerce Polska awards 2013„e-Commerce Polska awards 2013” podzielony jest na dwie główne kategorie – brandingową oraz sprzedażową. Przy ocenianiu sklepy online zostaną również podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane oddzielnie od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda za najlepsza obsługę klienta. E-konsumenci będą mogli głosować tylko na sklepy, w których faktycznie dokonali zakupu.

W kategorii brandingowej nagrody będą przyznawane w czterech podkategoriach. Odkrycie roku będzie nagrodą dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku. Sukces roku będzie wyróżnieniem za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie sklepu w dziedzinie e-commerce, które  wywarło największy wpływ na e-rynek. Najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne zostanie nagrodzone statuetką Innowacji roku, natomiast najlepsza kampania promocyjna e-sklepu statuetką kampanii roku.

W kategorii sprzedażowej oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności (strona roku). Przyznane będą również statuetki strona przyjazna klientowi, czyli strona najbardziej intuicyjna dla osób robiących zakupy w sieci; oraz przełamanie nieufności – nagroda za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu.

 Konkurs ma na celu wskazać najlepiej działające e-sklepy na rynku i wyróżnić je. W ten sposób chcemy stymulować rynek e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska.

27 września jury konkursu ogłosi listę nominowanych Uczestników w poszczególnych kategoriach. Wręczenie nagród laureatom „e-Commerce Polska awards 2013” odbędzie się w trakcie uroczystej gali 24 października. Szczegółowe informacje wraz z regulaminem konkursu można znaleźć na stronie: eventy.ecommercepolska.pl w zakładce konkurs. Dla członków e-Izby zgłoszenie do konkursu jest bezpłatne.

Sponsorami Premium konkursu jest Transferuj.pl oraz Przelewy24.pl. Współpracę w ramach patronatu podjęli: Mensis.pl; eGospodarka.pl oraz e-biznes.pl. Stronę konkursową stworzył Software house ORBA. Nad realizacja projektu czuwa agencja Net Solutions.

Dawid Zarazińskie-Commerce Polska awards 2013 – czas ocenić e-sklepy

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.