E-financial od 16 maja br. funkcjonuje jako spółka akcyjna. Została przekształcona ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Nowa nazwa firmy brzmi E-financial S.A. Zmiana formy prawnej to kolejny krok w rozwoju firmy, która specjalizuje się w działaniach medialno – wydawniczych z zakresu biznesu i inwestycji.
Wraz ze zmianą formy prawnej, E-financial S.A. przejęła wszystkie prawa i obowiązki powstałe w okresie funkcjonowania spółki z o.o. Firma powstała w 2004 roku jako niezależna spółka mediowa z segmentu nowych technologii. – Zmiana formy prawnej to kolejny bardzo ważny krok w czteroletniej historii firmy. Stanowi podsumowanie pierwszego etapu naszej działalności oraz stwarza podstawy do dalszego rozwoju.- mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu E-financial S.A.
E-financial S.A. tworzy obecnie grupę kapitałową, która integruje przedsięwzięcia z rynku mediów internetowych. Dochody czerpie głównie z reklamy internetowej. W przyszłości jej rozwój ma się opierać zarówno na tworzeniu kolejnych projektów, jak również na dalszych przejęciach już istniejących serwisów. – Przekształcenie wiąże się ze wzmocnieniem kapitałowym, mającym na celu budowę struktury grupy kapitałowej i jeszcze większą specjalizację w sektorze nowych technologii. Spółka nie wyklucza dalszego wzmocnienia kapitałowego oraz przejęć kolejnych serwisów. Przekształcenie w spółkę akcyjną zbliża nas do debiutu na NewConnect, który planujemy na drugi kwartał tego roku – dodaje Grzegorz Czapla.
E-financial S.A. jest właścicielem i wydawcą portali finansowych, które tworzą Grupę mediową inwestycje.pl.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.