E-financial od 16 maja br. funkcjonuje jako spółka akcyjna. Została przekształcona ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Nowa nazwa firmy brzmi E-financial S.A. Zmiana formy prawnej to kolejny krok w rozwoju firmy, która specjalizuje się w działaniach medialno – wydawniczych z zakresu biznesu i inwestycji.
Wraz ze zmianą formy prawnej, E-financial S.A. przejęła wszystkie prawa i obowiązki powstałe w okresie funkcjonowania spółki z o.o. Firma powstała w 2004 roku jako niezależna spółka mediowa z segmentu nowych technologii. – Zmiana formy prawnej to kolejny bardzo ważny krok w czteroletniej historii firmy. Stanowi podsumowanie pierwszego etapu naszej działalności oraz stwarza podstawy do dalszego rozwoju.- mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu E-financial S.A.
E-financial S.A. tworzy obecnie grupę kapitałową, która integruje przedsięwzięcia z rynku mediów internetowych. Dochody czerpie głównie z reklamy internetowej. W przyszłości jej rozwój ma się opierać zarówno na tworzeniu kolejnych projektów, jak również na dalszych przejęciach już istniejących serwisów. – Przekształcenie wiąże się ze wzmocnieniem kapitałowym, mającym na celu budowę struktury grupy kapitałowej i jeszcze większą specjalizację w sektorze nowych technologii. Spółka nie wyklucza dalszego wzmocnienia kapitałowego oraz przejęć kolejnych serwisów. Przekształcenie w spółkę akcyjną zbliża nas do debiutu na NewConnect, który planujemy na drugi kwartał tego roku – dodaje Grzegorz Czapla.
E-financial S.A. jest właścicielem i wydawcą portali finansowych, które tworzą Grupę mediową inwestycje.pl.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...