E-Insurance.pl podejmie współpracę z ArboMedia

Opublikowano: 17 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Producent wykonawczy vortalu ubezpieczeniowego E-Insurance.pl podjął decyzję o włączeniu serwisu do sieci reklamowej adMaster Network Sp. z o.o. , należącej do europejskiej grupy ArboMedia.

Celem Termit IC, producenta vortalu, jest wyprowadzenie poza firmę wszystkich działań nie związanych bezpośrednio z tworzeniem zawartości merytorycznej E-Insurance.pl. Umowa z adMaster Network Sp. z o.o. jest pierwszym sfinalizowanym działaniem biznesowym z tym związanym.

Decyzję podjęto po analizie ofert trzech sieci reklamowych działających na polskim rynku: AdNet, IDMNet oraz adMaster Network. Głównym powodem podjęcia ostatecznej decyzji jest fakt, iż sieć adMaster jest niezależnym domem brokerskim, skupiającym się na oferowaniu reklamodawcom najlepszego produktu i reprezentowaniu interesów witryn stowarzyszonych.

Vortal E-Insurance.pl jest tworzony przez Socrates Team – twórców Internetowego Magazynu Ubezpieczeniowego SOCRATES, funkcjonującego w Sieci w latach 1999-2001 (od połowy 2000 r. w ramach portalu Ahoj.pl). Doświadczenia związane z Socratesem walnie przyczyniły się do ostatecznego kształtu serwisu E-Insurance.pl.

Premiera E-Insurance.pl w wersji Official Release odbyła się na początku 2002 roku. Wersja testowa serwisu była dostępna już od października ubiegłego roku. Na podstawie sugestii czytelników wprowadzono kilka zmian: od kosmetycznych (dostosowanie layoutu do wymagań rozdzielczości ekranowej 1024 x 800 pkt) po merytoryczne (rezygnacja z kilku planowanych działów i przyspieszenie realizacji innych).

Obecnie vortal E-Insurance.pl posiada ponad 800 stałych, zarejestrowanych czytelników.

http://www.e-Insurance.pl

Sylwester KozakE-Insurance.pl podejmie współpracę z ArboMedia

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.