eBay zaktualizował swoje aplikacje dla systemu iOS. Firma nazywa je ważną częścią sprzedażowej strategii w rozpoczynającym się roku.
Celem aktualizacji jest ułatwienie klientom dokonywania zakupów i sprzedaży za pomocą iPhone’a czy iPada. Pojawiła się możliwość wykorzystania kamer urządzeń i oraz edycji opisów. Uproszczono również proces dodawania ogłoszenia poprzez wsparcie przy określaniu kategorii, ceny oraz sposobów dostawy. Można również zapisywać szkice ogłoszeń w celu dokończenia ich na komputerach stacjonarnych.
Usprawniono także działanie wyszukiwarki poprzez dodanie automatycznych uzupełnień oraz szybszego dokonania potwierdzenia (zamówienie i jego potwierdzenie na jednym ekranie).
Przy okazji wprowadzenia aktualizacji eBay zaprezentował ciekawe dane. W pierwszych trzech kwartałach 2012 r. aż 1,8 mln nowych klientów przyłączyło się do platformy handlowej za pośrednictwem urządzenia mobilnego. Każdego tygodnia eBay Mobile dodaje ok. 2,4 mln nowych ogłoszeń.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!