eBay zaktualizował swoje aplikacje dla systemu iOS. Firma nazywa je ważną częścią sprzedażowej strategii w rozpoczynającym się roku.
Celem aktualizacji jest ułatwienie klientom dokonywania zakupów i sprzedaży za pomocą iPhone’a czy iPada. Pojawiła się możliwość wykorzystania kamer urządzeń i oraz edycji opisów. Uproszczono również proces dodawania ogłoszenia poprzez wsparcie przy określaniu kategorii, ceny oraz sposobów dostawy. Można również zapisywać szkice ogłoszeń w celu dokończenia ich na komputerach stacjonarnych.
Usprawniono także działanie wyszukiwarki poprzez dodanie automatycznych uzupełnień oraz szybszego dokonania potwierdzenia (zamówienie i jego potwierdzenie na jednym ekranie).
Przy okazji wprowadzenia aktualizacji eBay zaprezentował ciekawe dane. W pierwszych trzech kwartałach 2012 r. aż 1,8 mln nowych klientów przyłączyło się do platformy handlowej za pośrednictwem urządzenia mobilnego. Każdego tygodnia eBay Mobile dodaje ok. 2,4 mln nowych ogłoszeń.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.