eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie ze 169 milionami aktywnych użytkowników, rozpoczyna współpracę z dostawcą usług logistycznych Borderlinx. Dzięki temu polscy użytkownicy będą mogli zamawiać produkty z niemieckiej platformy eBay.de.
Borderlinx to zintegrowana platforma, za pomocą której użytkownik może zamówić dostawę towaru z innego kraju, w tym przypadku z Niemiec, na polski adres. Obecnie zdarza się, że zagraniczni sprzedawcy preferują dostawę wyłącznie w swoim kraju i nie oferują wysyłki za granicę. Dzięki rozwiązaniom dostarczanym przez Borderlinx użytkownik po rejestracji na stronie internetowej otrzyma wirtualny adres w Niemczech. W praktyce towar kupiony na eBay.de trafia do magazynu Borderlinx, skąd następnie jest dostarczany na wyznaczony adres w Polsce. W zależności od usługi, cały proces wysyłki może się zamknąć nawet w ciągu 3 dni roboczych. Prawie 70% wszystkich dostaw z eBay.de na obszarze Niemiec jest bezpłatna. Jedyne koszty dla polskiego użytkownika, który chce zamówić produkt od niemieckiego sprzedawcy, wiążą się z wysyłką z magazynu Borderlinx do Polski. Stała cena dostawy do Polski wynosi 15,5 euro za przesyłkę do 30 kg.
Decyzja o rozpoczęciu współpracy z Borderlinx to potwierdzenie naszej misji, w myśl której chcemy łączyć kupujących i sprzedających online bez względu na to, gdzie się znajdują. Dzisiaj zapewniamy dostęp do takiego rozwiązania naszym polskim użytkownikom – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay. – Nieprzypadkowo taką usługą objęliśmy eBay.de. Spośród rynków europejskich to właśnie nasi niemieccy sprzedawcy znajdują się w czołówce pod względem popularności wśród polskich użytkowników eBay – dodaje.
Pod koniec ubiegłego roku eBay ogłosił zmiany dla kupujących i sprzedających w Polsce w ramach planu transformacji portalu, które objęły m.in. zniesienie w Polsce opłaty za wystawienie przedmiotów na eBay.pl, zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Rozpoczęcie współpracy z Borderlinx to kolejny krok eBay w stronę umacniania swojej pozycji na polskim rynku e-commerce.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...