Oferta EMPiKu – jednej z największych sieci sprzedaży produktów w zakresie szeroko pojętej kultury – jest już dostępna w sklepie internetowym. Po czteroletniej nieobecności na rynku, w wyniku rosnącej popularności zakupów dokonywanych przez Internet, reaktywowany został internetowy sklep EMPiKu.
W ciągu ostatniego kwartału, internetowy Salon odwiedziło ponad 800 tysięcy internatów, a średnia liczba odsłon w miesiącu przekracza 4 miliony. Inicjatorzy przedsięwzięcia twierdzą, że w najbliższych miesiącach liczba ta może zwiększyć się nawet dwukrotnie.
EMPiK.com to jeden z największych polskich sklepów internetowych. Wirtualny Salon oferuje ponad 150 tysięcy produktów, związanych z kulturą i rozrywką, co czyni go jedną z największych w Polsce platform sprzedażowych związaną z ofertą kulturalną. Bogaty asortyment obejmuje kilka kategorii: muzykę, książkę,film, multimedia oraz artykuły papiernicze. Jednak do kupowania w EMPiK.com przyciąga nie tylko ogromnywybór towaru, ale także dostępność produktów, które trudno zdobyć gdzie indziej.
To właśnie możliwość wyszukania unikatowych płyt, dawno niewydawanych książek czy niszowych wydawnictw muzycznych stanowi jedną z większych zalet tej witryny. Empik.com to narzędzie, które oferuje dostęp do tysięcy towarów zgromadzonych w blisko 77-ciu salonach EMPiK w całej Polsce.
Od chwili uaktywnienia internetowej oferty EMPiku odnotowano systematyczny wzrost liczby zamówień,
co potwierdza opinie o rosnącym zainteresowaniu tą formą dokonywania zakupów oraz zaufaniu jakim cieszy się marka EMPiK. Jak się szacuje, od początku powstania witryny, liczba zarejestrowanych użytkowników portalu sięga już ok. kilkunastu tysięcy internatów.
EMPiK.com wciąż zwiększa swoją ofertę, a także umożliwia otrzymanie zamówionego towaru bezpośrednio do domu lub odbiór zamówienia w wybranym Salonie EMPiKu przy zerowych kosztach dostawy.
– 'Mamy nadzieję, że Klienci, którzy nie mogą odwiedzić tradycyjnej sieci naszych salonów poczują się teraz jak na prawdziwych zakupach’ – mówi Jarosław Zeisner, Manager Projektu Internetowego EMPiK.com
Co ciekawe, współtwórcy sukcesu sklepu twierdzą, że ze sklepu korzystają nie tylko osoby mieszkające z dala od dużych aglomeracji miejskich, w miejscach z utrudnionym dostępem do tradycyjnych kanałów sprzedaży, ale również wszyscy ci, którzy cenią komfort i szybkość kupowania.
'Popularność internetowego Salonu EMPiK rośnie wraz z zadowoleniem tych Klientów, którzy już skorzystali
z tej formy zakupów i dodali odwagi znajomym, a sami dokonali ponownych transakcji. Wystarczy raz odwiedzić EMPiK.com, by się przekonać o zaletach funkcjonowania tak nowoczesnego systemu’ – twierdzi dyrektor EMPiK.com – Jacek Kotur.
Witryna nie jest wyłącznie platformą e-commerce, ale też Salonem Kulturalnym sprzyjającym wzajemnej komunikacji z użytkownikami. W serwisie zamieszczane będą recenzje książek i płyt oraz zapowiedzi bieżących wydarzeń kulturalnych, którym patronuje EMPiK. Ponadto zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać z newslettera, a w niedalekiej przyszłości uczestniczyć w czatach z gwiazdami oraz redagować stronę poprzez zamieszczanie opinii i udział w forach dyskusyjnych.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.