Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki „yellow pages” pf.pl, podpisała umowę partnerską z Google.
Inicjatywa rozpoczęcia rozszerzenia współpracy pomiędzy firmami pojawiła się w związku z uruchomieniem polskiego odpowiednika map Google. W ramach umowy dane o firmach i usługach z bazy danych Panorama Firm (ponad 1,3 mln rekordów) wprowadzono do serwisu mapowego Google i zintegrowano je z wynikami wyszukiwania. Użytkownik, szukając firmy lub instytucji otrzymuje precyzyjne dane pochodzące z bazy pf.pl widoczne na liście wyników wyszukiwania oraz na mapie.
„Partnerstwo z Google to kolejna forma dystrybucji zawartości naszych stron www. Jest to kolejny krok w ekspansji pf.pl na polskim rynku internetowym. Na obecnym etapie współpracy znaczna ilość danych teleadresowych o firmach i instytucjach znajdujące się na mapach Google pochodzi z bazy danych Panorama Firm” – mówi Piotr Dębski, Business Development Manager, Eniro Polska.
„Pf.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników*. Zależy nam na docieraniu do jeszcze większej liczby Internautów i w tym celu wprowadzamy nowe funkcjonalności do serwisu, wzmacniamy jego atrakcyjność oraz dostosowujemy go do potrzeb obecnych i potencjalnych użytkowników oraz reklamodawców. Pracujemy również nad nowymi projektami, o których będziemy na bieżąco informowali” – podkreśla Piotr Dębski.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.