Klienci skorzystali z propozycji eobuwie.pl, generując rekordowe liczby zamówień. W piątek i sobotę złożono ich ponad 255 tysięcy, a w niedzielę na platformie odnotowano ponad 160 tysięcy transakcji sprzedażowych.
Wśród najchętniej kupowanych kategorii znalazły się: sneakersy, botki i buty trekkingowe oraz klapki. Eobuwie.pl każdego dnia wysyła do klientów około 80 tysięcy paczek. Promocje, z których w miniony weekend mogli skorzystać konsumenci sprawiły, że liczba zamówień wzrosła pięciokrotnie.
Black Friday to jeden z najważniejszych dla handlu momentów w roku, co znajduje odzwierciedlenie w liczbie transakcji zrealizowanych na naszej platformie. Klienci docenili przygotowywaną przez nas ofertę, składając aż kilkaset tysięcy zamówień. To dla nas duży kredyt zaufania i ogromny proces logistyczny. Wygenerowanie takiego ruchu na platformie eobuwie.pl umacnia nas w przekonaniu, że konsumenci ufają naszej sieci, a intensywny rozwój logistyki to decyzja, która będzie skutkować jeszcze bardziej efektywną odpowiedzią na ich oczekiwania – mówi Damian Zapłata, prezes spółki eobuwie.pl.
Platforma sprzedaży online planuje również rozwój zaplecza logistycznego. Już wkrótce uruchomi centrum dystrybucyjne w Bukareszcie, które pozwoli na obsługę kluczowych dla firmy rynków na południu Europy: Rumunii, Bułgarii i Grecji. Umożliwi to klientom otrzymanie zamówienia jeszcze szybciej, dzięki usłudze Next Business Day, czyli ,,Dostawy Następnego Dnia”.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.