ERLI, drugi co do wielkości marketplace w Polsce, ogłosił nawiązanie współpracy z firmą kurierską DPD. Nowa usługa, ERLI DPD Kurier, jest już dostępna dla wszystkich e-sklepów zarejestrowanych na platformie ERLI. To rozwiązanie ma na celu zaspokojenie rosnących potrzeb sprzedawców w zakresie szybkich i wygodnych przesyłek e-commerce oraz optymalizację kosztów logistycznych.

Nowe możliwości dla sprzedawców
ERLI jest jednym z najszybciej rozwijających się marketplace’ów w Europie, stale poszerzającym swoją ofertę usług i narzędzi dla sprzedawców. Wprowadzenie ERLI DPD Kurier to odpowiedź na aktualne trendy w e-commerce. Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI, podkreśla, że wybór DPD jako partnera biznesowego wynika z korzyści, jakie współpraca ta przynosi sprzedawcom i klientom. DPD oferuje elastyczne opcje dostawy, co jest szczególnie istotne dla sprzedawców z kategorii Dom i Ogród.
Szybkie i elastyczne dostawy
DPD zapewnia, że 98% przesyłek dociera do klientów już następnego dnia roboczego, co przyspiesza obsługę zamówień i zwiększa tempo obrotu towarami. Klienci mają możliwość wyboru dostawy bezpośrednio pod wskazany adres lub przekierowania paczki do jednego z ponad 30 000 punktów DPD Pickup. Sieć ta obejmuje automaty paczkowe i punkty miejskie, co daje klientom szeroki wybór opcji dostawy.
Korzyści dla klientów i sprzedawców
Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska, wyraża zadowolenie z nawiązania współpracy z ERLI. Podkreśla, że infrastruktura i zasoby logistyczne DPD, w tym blisko 10 000 kurierów oraz 30 000 punktów i automatów paczkowych, będą stanowić wartość dla ERLI, sprzedawców oraz klientów. DPD oferuje również aplikację mobilną, która umożliwia monitorowanie statusu przesyłki, zmianę miejsca odbioru oraz kontakt z kurierem.
Optymalizacja kosztów operacyjnych
ERLI DPD Kurier jest dostępny na atrakcyjnych warunkach finansowych, co pozwala sprzedawcom na lepsze zarządzanie kosztami i marżą. Wszystkie e-sklepy mogą aktywować nową formę dostaw w panelu Metod Dostaw ERLI, a rozliczenia będą realizowane bezpośrednio przez marketplace, co ułatwia prowadzenie rozliczeń logistycznych.
Więcej informacji na temat nowej usługi można znaleźć na stronie: ERLI Metody Dostaw.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.