Serwis Sport.pl rozpoczyna kampanię z okazji Mistrzostw EURO 2008. Działania promocyjne obejmują nośniki reklamy zewnętrznej, internet i prasę.
Głównym celem nowej kampanii Sport.pl jest zwrócenie uwagi odbiorców na specjalną ofertę serwisu, przygotowaną na Mistrzostwa EURO 2008.
W Sport.pl podczas mistrzostw dostępne będą relacje on-line ze wszystkich meczów, korespondencje i komentarze na żywo z aren Euro. Internauci będą mogli poznać oceny i analizować grę każdego piłkarza. Dodatkowo Sport.pl udostępni użytkownikom liczne materiały multimedialne, grafiki oraz blogi dziennikarzy wysłanych na Euro. Dla fanów gier internetowych Sport.pl przygotował gry online: Power Soccer, Golmania i Goal Line.
Kampania w internecie przebiegać będzie w zasięgach ARBO, Google oraz w serwisach internetowych Agory. W działaniach outdoorowych wykorzystane zostaną nośniki AMS – billboardy. Reklama prasowa obejmie takie pisma jak: „Auto Świat”, „Chip”, „Top Gear”, „Men’s Health”, „Super Volley”, „Futbol”, „Focus”, „National Geographic”, „Machina”, a także media należące do Agory: „Logo”, „Smart”, „Świat Motocykli” oraz dodatki do Gazety Wyborczej („Co jest grane”, „Gazeta TV”, „Wysokie Obroty”, „Sport”).
Za zakup mediów internetowych odpowiadają: ARBO oraz dział marketingu Gazeta.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.