Serwis Sport.pl rozpoczyna kampanię z okazji Mistrzostw EURO 2008. Działania promocyjne obejmują nośniki reklamy zewnętrznej, internet i prasę.
Głównym celem nowej kampanii Sport.pl jest zwrócenie uwagi odbiorców na specjalną ofertę serwisu, przygotowaną na Mistrzostwa EURO 2008.
W Sport.pl podczas mistrzostw dostępne będą relacje on-line ze wszystkich meczów, korespondencje i komentarze na żywo z aren Euro. Internauci będą mogli poznać oceny i analizować grę każdego piłkarza. Dodatkowo Sport.pl udostępni użytkownikom liczne materiały multimedialne, grafiki oraz blogi dziennikarzy wysłanych na Euro. Dla fanów gier internetowych Sport.pl przygotował gry online: Power Soccer, Golmania i Goal Line.
Kampania w internecie przebiegać będzie w zasięgach ARBO, Google oraz w serwisach internetowych Agory. W działaniach outdoorowych wykorzystane zostaną nośniki AMS – billboardy. Reklama prasowa obejmie takie pisma jak: „Auto Świat”, „Chip”, „Top Gear”, „Men’s Health”, „Super Volley”, „Futbol”, „Focus”, „National Geographic”, „Machina”, a także media należące do Agory: „Logo”, „Smart”, „Świat Motocykli” oraz dodatki do Gazety Wyborczej („Co jest grane”, „Gazeta TV”, „Wysokie Obroty”, „Sport”).
Za zakup mediów internetowych odpowiadają: ARBO oraz dział marketingu Gazeta.pl.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!