Facebook testuje nowe sposoby zarabiania pieniędzy – reklamy wideo osadzone w grach dostępnych w serwisie. Co ciekawe, użytkownicy oglądający takie reklamy otrzymywać będą wynagrodzenie.
Sponsorowane wideo dostępne mają być początkowo w 350 grach i aplikacjach – w tym produkcjach CrowdStar, Digital Chocolate i Zynga. Facebook zawarł porozumienie z firmą Sharethrough, która specjalizuje się w reklamach wideo.
Aby zmniejszyć naturalny opór użytkowników przed oglądaniem tego typu reklam, Facebook postanowił płacić widzom. Osoby, które zdecydują się obejrzeć reklamy dostaną niewielką kwotę (ok. 10 centów) w wirtualnej walucie – Facebook Credits. Te z kolei można wymienić np. na zakupy dokonywane poprzez platformę Deals czy w grach i aplikacjach.
Facebook chce nie tylko zarobić reklamie, ale również budować świadomość kluczowego dla siebie produktu, jakimi są Credits. Firma robi to przez szereg inicjatyw, a same Kredyty staną się od lipca obowiązkową walutą we wszystkich grach dostępnych w Facebooku.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!