Facebook testuje nowe sposoby zarabiania pieniędzy – reklamy wideo osadzone w grach dostępnych w serwisie. Co ciekawe, użytkownicy oglądający takie reklamy otrzymywać będą wynagrodzenie.
Sponsorowane wideo dostępne mają być początkowo w 350 grach i aplikacjach – w tym produkcjach CrowdStar, Digital Chocolate i Zynga. Facebook zawarł porozumienie z firmą Sharethrough, która specjalizuje się w reklamach wideo.
Aby zmniejszyć naturalny opór użytkowników przed oglądaniem tego typu reklam, Facebook postanowił płacić widzom. Osoby, które zdecydują się obejrzeć reklamy dostaną niewielką kwotę (ok. 10 centów) w wirtualnej walucie – Facebook Credits. Te z kolei można wymienić np. na zakupy dokonywane poprzez platformę Deals czy w grach i aplikacjach.
Facebook chce nie tylko zarobić reklamie, ale również budować świadomość kluczowego dla siebie produktu, jakimi są Credits. Firma robi to przez szereg inicjatyw, a same Kredyty staną się od lipca obowiązkową walutą we wszystkich grach dostępnych w Facebooku.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.