Pod adresem www.hemoroidy.info.pl ruszyła witryna dotycząca choroby hemoroidalnej. Zawiera szereg porad i informacji odnośnie problemu, który według szacunków dotyka aż co trzeciej dorosłej osoby. Serwis zrealizowała agencja interaktywna huevo na zlecenie polsko-niemieckiej spółki Kadefarm, dystrybutora Posterisan – jednego z preparatów, wspomagających osoby cierpiące na dolegliwości spowodowane przez te częste schorzenie. Dla potrzeb realizacji, wykorzystano motyw zdjęciowy będący częścią globalnego wizerunku leku (producent: niemiecka firma Dr.Kade).
Wsparcie dla serwisu miała stanowić kampania z wykorzystaniem intensywnie promowanych w ostatnim czasie boksów Google. Wkrótce po starcie emisji, polski zespół Google AdWords zdecydował o jej wstrzymaniu, klasyfikując witrynę jako 'treść dla dorosłych’. Jako uzasadnienie tej decyzji , zespół Google przekazał informację, iż:
'[…] Obecnie na Państwa stronie znajdują się następujące elementy, które uważamy za przeznaczone dla dorosłych: na stronie inicjującej pokazane są gołe pośladki. […].’
Decyzja osób reprezentujących dominującą wyszukiwarkę, skłania do refleksji nad granicą ochrony użytkowników przed 'nagością’. Szczególnie w sytuacji, kiedy internet stanowi solidne źródło informacji dla znaczącego procentu użytkowników, dotkniętych lub zagrożonych tą powszechną chorobą cywilizacyjną.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.