Portal ogłoszeniowy Gratka.pl nawiązał współpracę z serwisem turystycznym easygo.pl.
Oferty z easygo.pl wzbogaciły nowy serwis Turystyka.Gratka.pl, dzięki czemu użytkownicy Turystyki w Gratka.pl będą mieli dostęp do kilkuset tysięcy profesjonalnych ofert turystycznych z całego świata, pochodzących od ponad 60 największych polskich touroperatorów. Baza ogłoszeniowa jest odświeżana co godzinę – co powoduje, że oferty są bezpośrednio aktualizowane, a internauci mogą w łatwy sposób, przez 24 godziny na dobę, planować swój urlop razem z Gratka.pl i EasyGo.pl.
„Gratka.pl to z całą pewnością duży i atrakcyjny partner. Każdy podmiot z takim potencjałem zazwyczaj generuje duży ruch. Ten zaś, mamy nadzieję zamienić w dużo docelowych rezerwacji. Gratka.pl jest jednym z naszych największych afiliantów. Trzeba jednak wyraźnie zaznaczyć, że to partnerstwo na dużo wyższym stopniu zaawansowania technologicznego niż typowe programy
partnerskie. Będziemy obustronnie pracować nad sukcesem tego projektu” – mówi Mateusz Kazieczko, Prezes Zarządu easygo.pl
„ Nasza współpraca z EasyGo.pl stanowi wyraz dążenia obu firm do zapewnienia internautom łatwego dostępu do tysięcy interesujących ofert turystycznych. Polacy coraz częściej kupują wczasy przez Internet, a my chcemy im w tym pomóc, oferując ciekawe, i przede wszystkim sprawdzone propozycje wyjazdów. Już pierwsze dni współpracy pokazały, że był to krok w dobrym kierunku. Partnerstwo z EasyGo.pl to kolejny etap podnoszenia atrakcyjności naszego serwisu Turystyka.Gratka.pl i konsekwencja realizacji przyjętej strategii rozwoju portalu Gratka.pl.’’- potwierdza Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o.
Turystyka.Gratka.pl oprócz pozyskania ważnego partnera biznesowego do współpracy, w ostatnich tygodniach całkowicie zmieniła swój wygląd i sposób działania. W serwisie postawiono na intuicyjne menu, nowe funkcjonalności, łatwe wyszukiwanie oraz przejrzystą prezentację szerokiej oferty wycieczek. Serwis zawiera ponadto oferty wczasów oraz ogromną bazę noclegów. Wprowadzono możliwość lokalizowania ogłoszeń na mapach, zmieniono kolorystykę, wprowadzono elastyczne layouty, a logotyp zmodyfikowano.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.