Portal ogłoszeniowy Gratka.pl nawiązał współpracę z serwisem turystycznym easygo.pl.
Oferty z easygo.pl wzbogaciły nowy serwis Turystyka.Gratka.pl, dzięki czemu użytkownicy Turystyki w Gratka.pl będą mieli dostęp do kilkuset tysięcy profesjonalnych ofert turystycznych z całego świata, pochodzących od ponad 60 największych polskich touroperatorów. Baza ogłoszeniowa jest odświeżana co godzinę – co powoduje, że oferty są bezpośrednio aktualizowane, a internauci mogą w łatwy sposób, przez 24 godziny na dobę, planować swój urlop razem z Gratka.pl i EasyGo.pl.
„Gratka.pl to z całą pewnością duży i atrakcyjny partner. Każdy podmiot z takim potencjałem zazwyczaj generuje duży ruch. Ten zaś, mamy nadzieję zamienić w dużo docelowych rezerwacji. Gratka.pl jest jednym z naszych największych afiliantów. Trzeba jednak wyraźnie zaznaczyć, że to partnerstwo na dużo wyższym stopniu zaawansowania technologicznego niż typowe programy
partnerskie. Będziemy obustronnie pracować nad sukcesem tego projektu” – mówi Mateusz Kazieczko, Prezes Zarządu easygo.pl
„ Nasza współpraca z EasyGo.pl stanowi wyraz dążenia obu firm do zapewnienia internautom łatwego dostępu do tysięcy interesujących ofert turystycznych. Polacy coraz częściej kupują wczasy przez Internet, a my chcemy im w tym pomóc, oferując ciekawe, i przede wszystkim sprawdzone propozycje wyjazdów. Już pierwsze dni współpracy pokazały, że był to krok w dobrym kierunku. Partnerstwo z EasyGo.pl to kolejny etap podnoszenia atrakcyjności naszego serwisu Turystyka.Gratka.pl i konsekwencja realizacji przyjętej strategii rozwoju portalu Gratka.pl.’’- potwierdza Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o.
Turystyka.Gratka.pl oprócz pozyskania ważnego partnera biznesowego do współpracy, w ostatnich tygodniach całkowicie zmieniła swój wygląd i sposób działania. W serwisie postawiono na intuicyjne menu, nowe funkcjonalności, łatwe wyszukiwanie oraz przejrzystą prezentację szerokiej oferty wycieczek. Serwis zawiera ponadto oferty wczasów oraz ogromną bazę noclegów. Wprowadzono możliwość lokalizowania ogłoszeń na mapach, zmieniono kolorystykę, wprowadzono elastyczne layouty, a logotyp zmodyfikowano.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.