Grupa Allegro sprzedaje e-booki

Opublikowano: 29 października 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wystartował nowy serwis Grupy Allegro – ebooki.allegro.pl. Przygotowano również ciekawą funkcję dla właścicieli telefonów z Androidem.

Każdy użytkownik będzie mógł nabyć w elektronicznej księgarni upragnionego e-booka w prosty i wygodny sposób, przekonuje firma. Dla właścicieli telefonów z Androidem, przygotowana została specjalna usługa, dzięki której będzie można kupić upatrzone książki w dowolnym momencie i zapłacić za nie później.

Grupa Allegro sprzedaje e-booki 1

E-bookowa księgarnia Allegro zaproponuje na początku prawie 4 tys. pozycji. Będą to przede wszystkim wydawnicze nowości oraz tytuły wydane w ostatnich latach.

Ebooki to uzupełnienie tradycyjnego czytelnictwa i jestem pewny, że w najbliższych latach czeka nas gwałtowny rozwój tego segmentu. Dodatkowo na aplikacji działającej na Androidzie uruchomiliśmy innowacyjną usługę płatniczą, która bazuje na modelu postpaid. Oznacza to, że klienci będą mogli pobierać książkę, a należność za nią zostanie dopisana się do bilansu konta Allegro. Oczywiście z czasem będziemy wprowadzać usługę na kolejne systemy – powiedział Michał Markowski, dyrektor działu rozwoju Grupy Allegro.

Wszystkie oferowane w serwisie książki są zabezpieczone znakiem wodnym. Księgarnia synchronizuje też dane na wszystkich urządzeniach, łącznie z zaznaczeniem strony, na której przerwano czytanie. Do serwisu można się logować przez platformę Allegro.

Dodatkowo, na profilu Allegro na Facebooku publikowane są kody rabatowe na zakup książek w serwisie. Bon rabatowy otrzyma również każda osoba, która pobierze i zaloguje się w mobilnej aplikacji.

Dawid ZarazińskiGrupa Allegro sprzedaje e-booki

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.