Grupa Wirtualna Polska do swoich serwisów sportowych dołącza kolejny – SportoweFakty.pl, specjalizujący się w takich dyscyplinach jak żużel, koszykówka, piłka ręczna, siatkówka i tenis.
W strategii stawiamy na treści angażujące, wiążące czytelnika z witryną i niedostępne na stronach mainstreamowych, ogólnopolskich mediów. Wzmacniamy naszą pozycję w segmencie informacji sportowych i rozbudowujemy redakcję. Mając trzy silne marki: WP Sport, Sportfan.pl oraz SportoweFakty.pl możemy lepiej adresować potrzeby rynku, przykładając większą wagę do pożądanych przez użytkowników unikatowych treści lokalnych – powiedział Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska.
SportoweFakty.pl odwiedza miesięcznie ponad 570 tysięcy realnych użytkowników. W marcu br. serwis zanotował 35,4 miliona odsłon krajowych ogółem. Liczba odsłon mobilnych wyniosła niemal 7,2 miliona.
Dane za: badanie Megapanel, PBI/Gemius, III 2014
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.