Grupa Wirtualna Polska do swoich serwisów sportowych dołącza kolejny – SportoweFakty.pl, specjalizujący się w takich dyscyplinach jak żużel, koszykówka, piłka ręczna, siatkówka i tenis.
W strategii stawiamy na treści angażujące, wiążące czytelnika z witryną i niedostępne na stronach mainstreamowych, ogólnopolskich mediów. Wzmacniamy naszą pozycję w segmencie informacji sportowych i rozbudowujemy redakcję. Mając trzy silne marki: WP Sport, Sportfan.pl oraz SportoweFakty.pl możemy lepiej adresować potrzeby rynku, przykładając większą wagę do pożądanych przez użytkowników unikatowych treści lokalnych – powiedział Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska.
SportoweFakty.pl odwiedza miesięcznie ponad 570 tysięcy realnych użytkowników. W marcu br. serwis zanotował 35,4 miliona odsłon krajowych ogółem. Liczba odsłon mobilnych wyniosła niemal 7,2 miliona.
Dane za: badanie Megapanel, PBI/Gemius, III 2014
Wpisy promowane
- Czym zajmuje się agencja interaktywna?Marketing internetowy to nieodzowna część każdego biznesu online. To właśnie dzięki niemu firma ma szansę na zdobycie nowych klientów oraz ...
- Wybór systemu i narzędzi ITSM w firmieOdpowiedni wybór narzędzi ITSM w przedsiębiorstwie umożliwia jej stały rozwój, zwiększenie tempa pracy i niwelację problemów związanych z IT. Jak ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.