home.pl i Google rozszerzą zakres współpracy w zakresie wzajemnej promocji usług internetowych w Polsce.
home.pl i Google przedłużyły o rok umowę dotyczącą współpracy w zakresie wzajemnej promocji usług internetowych. Dzięki niej użytkownicy usług serwerowych home.pl (Business Starter, Business Server, Business Server PRO) będą nadal otrzymywać darmowe kupony o wartości 200 zł do wykorzystania na reklamę w najpopularniejszej światowej wyszukiwarce internetowej Google oraz wybranych portalach i serwisach informacyjnych.
– Tysiące polskich firm zareklamowało się bezpłatnie w Internecie dzięki wspólnej akcji home.pl i Google. Większość z nich zrobiła to pierwszy raz dzięki czemu miała możliwość praktycznego sprawdzenia jej efektywności. Zakres współpracy z Google będzie sukcesywnie rozszerzany – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl
Współpraca obu firm rozpoczęła się w grudniu 2005 roku i była pierwszym tego rodzaju przedsięwzięciem Google w Europie Środkowo-Wschodniej realizowanym we współpracy z lokalnym partnerem. Firmy przygotowują obecnie nową ofertę usług Google dla użytkowników usług serwerowych home.pl. Zostaną one zaprezentowane w trzecim kwartale bieżącego roku.
– Współpraca z liderem polskiego rynku usług hostingowych umożliwiła nam dotarcie z usługami Google do najbardziej perspektywicznego segmentu rynku – małych i średnich firm. Nasza marka stała się jeszcze lepiej rozpoznawalna, znacznie wzrosła też wiedza przedsiębiorców o komercyjnych usługach dostępnych w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej świata – mówi Artur Waliszewski, country manager Google w Polsce.
Oferowane przez home.pl kupony promocyjne umożliwią darmowe wykorzystanie usługi Google AdWords. Jest to forma reklamy tekstowej wykorzystującej efektywną technologię wyszukiwania kontekstowego na podstawie zdefiniowanych przez użytkownika słów kluczowych. Moduły reklamowe wyświetlane są obok lub nad rezultatami wyszukiwania na stronach Google oraz Google Groups (grupy dyskusyjne) i Google Directory (katalog serwisów WWW).
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.