Sklep internetowy Hoopla.pl, specjalizujący się w sprzedaży artykułów wyposażenia domu (AGD) oraz elektroniki użytkowej (RTV), dołączył do grona korporacji współorganizujących znany program lojalnościowy dla konsumentów ’Premium Club’.
Premium Club to program partnerski organizowany wspólnie przez sieć stacji Statoil, restauracje Pizza Hut i KFC, sieć salonów EMPiK, EMPiK Foto oraz Bank BPH.
Każdy posiadacz karty Premium Club robiąc zakupy u jednego z partnerów otrzymuje punkty, które później może wymienić na nagrody.
Za każde 100zł wydane w sklepie hoopla.pl członek Premium Club otrzyma 20 punktów standardowych. Punkty są doładowywane do kart przez Internet. Hoopla.pl zapowiada że będzie dążyła do przyznawania jak największej ilości punktów bonusowych, co sprawi że oferta sklepu stanie się jeszcze bardziej atrakcyjna.
Mikołaj Wezdecki Kierownik Działu Marketingowego Hoopla.pl sp. z o.o. powiedział:
'Do tej pory w Premium Club nie było sklepu z naszej branży przez co producenci RTV/AGD nie mogli reklamować się za pomocą największego programu lojalnościowego w Polsce. Liczymy na współpracę z producentami sprzętu i myślę, że uda nam się wspólnie zorganizować wiele promocji punktowych dla uczestników programu.’
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.