Firma HTC zaprezentowała HTC Tattoo – smartfon o rozbudowanej możliwości personalizacji z platformą Android. Dzięki wyróżniającemu się wzornictwu i możliwości dostosowania do potrzeb użytkownika, począwszy od obudowy, poprzez aplikacje i wygląd, użytkownicy mogą na bazie jednego telefonu tworzyć setki różnych indywidualnych rozwiązań.
HTC Tattoo jest drugim smartfonem z interfejsem HTC Sense. Telefon został zaprojektowany na podstawie rozmów z użytkownikami oraz obserwacji, w jaki sposób komunikują się z innymi. W jednym miejscu zgrupowane zostały wykonane rozmowy, wysłane maile, wiadomości tekstowe, zdjęcia i aktualizacje – wpisy do serwisów społecznościowych.
HTC Tattoo, dzięki niewielkim wymiarom, z łatwością mieści się w dłoni. Użytkownicy mogą dokupić zaprojektowane przez siebie obudowy, lub wybrać jeden z dostępnych projektów.
HTC Tattoo wykorzystuje zintegrowane usługi i aplikacje Google: Google Maps, Search, Google Mail i Android Market, z którego użytkownicy mogą pobierać tysiące popularnych aplikacji i gier. Smartfon wyposażono również w aparat fotograficzny o matrycy 3,2 megapiksela z funkcją auto-focus, gniazdo audio- 3,5 mm i slot kart pamięci microSD.
HTC Tattoo będzie dostępny w Polsce w październiku w orientacyjnej cenie 1499 zł brutto.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.