Firma HTC zaprezentowała HTC Tattoo – smartfon o rozbudowanej możliwości personalizacji z platformą Android. Dzięki wyróżniającemu się wzornictwu i możliwości dostosowania do potrzeb użytkownika, począwszy od obudowy, poprzez aplikacje i wygląd, użytkownicy mogą na bazie jednego telefonu tworzyć setki różnych indywidualnych rozwiązań.
HTC Tattoo jest drugim smartfonem z interfejsem HTC Sense. Telefon został zaprojektowany na podstawie rozmów z użytkownikami oraz obserwacji, w jaki sposób komunikują się z innymi. W jednym miejscu zgrupowane zostały wykonane rozmowy, wysłane maile, wiadomości tekstowe, zdjęcia i aktualizacje – wpisy do serwisów społecznościowych.
HTC Tattoo, dzięki niewielkim wymiarom, z łatwością mieści się w dłoni. Użytkownicy mogą dokupić zaprojektowane przez siebie obudowy, lub wybrać jeden z dostępnych projektów.
HTC Tattoo wykorzystuje zintegrowane usługi i aplikacje Google: Google Maps, Search, Google Mail i Android Market, z którego użytkownicy mogą pobierać tysiące popularnych aplikacji i gier. Smartfon wyposażono również w aparat fotograficzny o matrycy 3,2 megapiksela z funkcją auto-focus, gniazdo audio- 3,5 mm i slot kart pamięci microSD.
HTC Tattoo będzie dostępny w Polsce w październiku w orientacyjnej cenie 1499 zł brutto.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.