IDMnet ma nowego Dyrektora Generalnego

Opublikowano: 26 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Maciej Musioł objął stanowisko Dyrektora Generalnego internetowej sieci reklamowej IDMnet, wcześniej sprawował funkcję Dyrektora Biura Reklamy i odpowiadał między innymi za sprzedaż reklam i sprawy finansowe. Zastąpił na stanowisku Adama Dybę, który odszedł z firmy.
Maciej Musioł związany jest z IDMnet od sześciu lat i jest jednym z twórców sukcesu firmy. W swej dotychczasowej pracy odpowiadał poza sprawami sprzedażowymi i finansowymi także za współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi oraz tworzeniem nowych produktów reklamowych. Główny cel, jaki chce zrealizować nowy szef IDMnet, to dalszy, dynamiczny rozwój firmy. Strategia rozwoju ma zostać oparta zarówno na dalszej ścisłej współpracy z domami mediowymi i wydawcami jak i na rozwoju technologicznym – planowane jest wdrożenie najnowszej wersji Doubleclick AdServer 6.1, jednej z bardziej zaawansowanych na świecie technologii do serwowania reklam i obsługi kampanii reklamowych.

„Rozwój IDMnet przebiega w bardzo dobrym tempie i kierunku. Doskonale wiemy co chcemy osiągnąć. Nieustannie poszerzamy grupę współpracujących z nami serwisów, dbając przy tym o to, by były to witryny bardzo dobre jakościowo. Staranny dobór partnerów i budowa niezwykle prestiżowego portfolio jest naszym znakiem firmowym. Dzięki temu możemy zaoferować reklamodawcom takie produkty reklamowe, które gdzie indziej są trudno dostępne. Doskonałym przykładem jest chociażby Pakiet VIP pozwalający na prowadzenie bardzo efektywnej promocji dóbr luksusowych i przedmiotów o znacznie podwyższonym standardzie, których odbiorcami są elitarne grupy nabywców.”  – powiedział Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet.

Niedawno IDMnet uruchomił projekt AdPortal, będący pierwszą w Polsce samoobsługową platformą reklamy kontekstowej. AdPortal skierowana jest zarówno do kupujących reklamę, jak i do sprzedających powierzchnię reklamową w postaci linków tekstowych. Platforma oparta jest o model CPC (z angielskiego Cost per Click), gdzie reklamodawca płaci za kliknięcie w reklamę.

„Rozwojowi sieci i poszerzaniu liczby współpracujących z nami witryn towarzyszy rozwój technologiczny i poszukiwanie nowych rozwiązań. Takim nowatorskim działaniem było uruchomienie AdPortalu, który w pierwszych tylko dniach swego funkcjonowania przyciągnął witryny o łącznym, ponad dwu milionowym zasięgu. Ciągle też udoskonalamy naszą technologię serwowania reklam i w niedługim czasie planujemy wdrożenie najnowszej wersji Doubleclick AdServer 6.1.” – dodał Maciej Musioł.

Maciej Musioł urodził się w 1975 roku, jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Politechnice Lubelskiej, z reklama internetowa związany od początku swojej kariery zawodowej,  jest autorem wielu publikacji i opracowań z zakresu marketingu internetowego – jego artykuły ukazywały się między innymi w takich tytułach jak Brief, Marketing w Praktyce czy Manager. Prywatnie gra w siatkówkę, jest znakomitym pływakiem, lubi podróżować, wymagający krytyk filmowy.

www.idmnet.pl

Hanna LaskowskaIDMnet ma nowego Dyrektora Generalnego

Podziel się!

O autorze

hania