IDMnet wdrożył narzędzie do weryfikacji Ads.txt

Sieć reklamy internetowej IDMnet wdrożyła rozwiązanie Ads.txt umożliwiające reklamodawcom dokładną weryfikację witryn na którym pojawiła się zakupiona reklama. Wydawcy natomiast mogą weryfikować podmioty, które sprzedają ich powierzchnię reklamową w modelu programmatic.

Pomysłodawcą projektu jest organizacja IAB (Interactive Advertising Bureau), zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego.

IDMnet wdrożył narzędzie do weryfikacji Ads.txt 1Narzędzie Ads.txt (Authorized Digital Sellers) powstało w celu poprawienia przejrzystości sprzedaży reklam w ekosystemie programmatic. Obecnie dochodzi do sytuacji, gdy wydawca nie jest w stanie sprawdzić, które podmioty sprzedają jego powierzchnię reklamową. Z kolei reklamodawca nie ma stuprocentowej pewności, że jego reklamy zostały wyemitowane na wybranych przez niego serwisach. Może paść ofiarą tzw. domain spoofing – zamiast pożądanej powierzchni reklamowej płaci za powierzchnię w całkowicie innej domenie.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top