Sieć reklamy internetowej IDMnet wdrożyła rozwiązanie Ads.txt umożliwiające reklamodawcom dokładną weryfikację witryn na którym pojawiła się zakupiona reklama. Wydawcy natomiast mogą weryfikować podmioty, które sprzedają ich powierzchnię reklamową w modelu programmatic.
Pomysłodawcą projektu jest organizacja IAB (Interactive Advertising Bureau), zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego.
Narzędzie Ads.txt (Authorized Digital Sellers) powstało w celu poprawienia przejrzystości sprzedaży reklam w ekosystemie programmatic. Obecnie dochodzi do sytuacji, gdy wydawca nie jest w stanie sprawdzić, które podmioty sprzedają jego powierzchnię reklamową. Z kolei reklamodawca nie ma stuprocentowej pewności, że jego reklamy zostały wyemitowane na wybranych przez niego serwisach. Może paść ofiarą tzw. domain spoofing – zamiast pożądanej powierzchni reklamowej płaci za powierzchnię w całkowicie innej domenie.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.