INTERIA.PL współtworzy nowe oblicze serwisu internetowego Panoramy Firm, należącego do Eniro Polska. Bazując na rozwiązaniu sprawdzonym w portalu oraz doświadczeniach z wcześniejszych wdrożeń, programiści INTERIA.PL dostarczyli i udostępnili na stronie pf.pl system poczty elektronicznej.
Nowa oferta bezpłatnej poczty jest – obok map cyfrowych, wyszukiwarki Google i bazy adresowej Panoramy Firm (z danymi o prawie milionie firm i instytucji z całej Polski) – jednym z podstawowych elementów odnowionego serwisu www.pf.pl.
Zaproponowane przez INTERIA.PL rozwiązanie poczty elektronicznej wyróżnia się dużą pojemnością, przyjaznym interfejsem i łatwą nawigacją. Na jego atrakcyjność składają się użyteczne i proste w obsłudze opcje. Nowa poczta daje użytkownikowi serwisu pf.pl dostęp do takich funkcji, jak ustawianie reguł dla wiadomości, książka adresowa, możliwość zakładania folderów i odbierania wiadomości z zewnętrznych kont pocztowych. Dodatkowo umożliwia korzystanie ze skutecznych, wielostopniowych zabezpieczeń antyspamowych i antywirusowych.
– Współpraca z INTERIA.PL układa się pomyślnie. Jesteśmy zadowoleni z rozwiązania, które dostarcza użytkownikom wiele nowych funkcjonalności i dużą pojemność skrzynki. Dowodem jest dynamicznie rosnąca liczba kont pocztowych. Spodziewamy się, że do końca bieżącego roku pozyskamy 2 razy więcej użytkowników poczty niż początkowo planowaliśmy – komentuje Magdalena Wypychowicz, dyrektor marketingu Eniro Polska.
Współpraca z Eniro Polska to kolejny projekt INTERIA.PL związany z wykonaniem i obsługą systemu poczty elektronicznej. Z usługi tej korzystają też m.in.: klienci Banku Przemysłowo-Handlowego i Domu Maklerskiego BPH oraz agenci ubezpieczeniowi Credit Suisse Life& Pensions.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.