INTERIA.PL dostarcza pocztę Panoramie Firm

Opublikowano: 25 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

INTERIA.PL współtworzy nowe oblicze serwisu internetowego Panoramy Firm, należącego do Eniro Polska. Bazując na rozwiązaniu sprawdzonym w portalu oraz doświadczeniach z wcześniejszych wdrożeń, programiści INTERIA.PL dostarczyli i udostępnili na stronie pf.pl system poczty elektronicznej.

Nowa oferta bezpłatnej poczty jest – obok map cyfrowych, wyszukiwarki Google i bazy adresowej Panoramy Firm (z danymi o prawie milionie firm i instytucji z całej Polski) – jednym z podstawowych elementów odnowionego serwisu www.pf.pl.

Zaproponowane przez INTERIA.PL rozwiązanie poczty elektronicznej wyróżnia się dużą pojemnością, przyjaznym interfejsem i łatwą nawigacją. Na jego atrakcyjność składają się użyteczne i proste w obsłudze opcje. Nowa poczta daje użytkownikowi serwisu pf.pl dostęp do takich funkcji, jak ustawianie reguł dla wiadomości, książka adresowa, możliwość zakładania folderów i odbierania wiadomości z zewnętrznych kont pocztowych. Dodatkowo umożliwia korzystanie ze skutecznych, wielostopniowych zabezpieczeń antyspamowych i antywirusowych.

– Współpraca z INTERIA.PL układa się pomyślnie. Jesteśmy zadowoleni z rozwiązania, które dostarcza użytkownikom wiele nowych funkcjonalności i dużą pojemność skrzynki. Dowodem jest dynamicznie rosnąca liczba kont pocztowych. Spodziewamy się, że do końca bieżącego roku pozyskamy 2 razy więcej użytkowników poczty niż początkowo planowaliśmy – komentuje Magdalena Wypychowicz, dyrektor marketingu Eniro Polska.

Współpraca z Eniro Polska to kolejny projekt INTERIA.PL związany z wykonaniem i obsługą systemu poczty elektronicznej. Z usługi tej korzystają też m.in.: klienci Banku Przemysłowo-Handlowego i Domu Maklerskiego BPH oraz agenci ubezpieczeniowi Credit Suisse Life& Pensions.

http://www.pf.pl

Sylwester KozakINTERIA.PL dostarcza pocztę Panoramie Firm

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.