INTERIA.PL również notuje dynamiczny wzrost przychodów z reklamy, wynika z pierwszych podsumowań Spółki za styczeń i luty 2005 r.
W styczniu br. przychody gotówkowe portalu INTERIA.PL z tytułu sprzedaży przestrzeni reklamowej były aż o 119% wyższe niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, z kolei w lutym dynamika wzrostu przychodów gotówkowych z reklamy w porównaniu z lutym 2004 r. sięgnęła 63%.
Dla porównania Wirtualna Polska informuje o wzroście o 51% w stosunku do roku poprzedniego.
– Bez dostępu do danych obrazujących wzrost wielkości całego rynku reklamowego w danym okresie, nie da się szacować wzrostu czy spadku udziałów rynkowych poszczególnych graczy – skomentował doniesienia z rynku Tomasz Przybyłowicz, Dyrektor Sprzedaży Produktów Reklamowych INTERIA.PL. – W tym kontekście teza p. Joanny Pawlak o zwiększaniu przez WP udziału w rynku jest trudna do obronienia.
W 2004 r. portal INTERIA.PL zanotował przychody ze sprzedaży ogółem w wysokości 26,5 mln zł, czyli na poziomie o 44,9% wyższym niż w roku poprzednim. W przychodach ogólnych portalu 61,4% stanowiły przychody z reklamy internetowej.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.