INTERIA.PL również informuje o zwiększeniu przychodów z reklamy

INTERIA.PL również notuje dynamiczny wzrost przychodów z reklamy, wynika z pierwszych podsumowań Spółki za styczeń i luty 2005 r.

W styczniu br. przychody gotówkowe portalu INTERIA.PL z tytułu sprzedaży przestrzeni reklamowej były aż o 119% wyższe niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, z kolei w lutym dynamika wzrostu przychodów gotówkowych z reklamy w porównaniu z lutym 2004 r. sięgnęła 63%.

Dla porównania Wirtualna Polska informuje o wzroście o 51% w stosunku do roku poprzedniego.

– Bez dostępu do danych obrazujących wzrost wielkości całego rynku reklamowego w danym okresie, nie da się szacować wzrostu czy spadku udziałów rynkowych poszczególnych graczy – skomentował doniesienia z rynku Tomasz Przybyłowicz, Dyrektor Sprzedaży Produktów Reklamowych INTERIA.PL. – W tym kontekście teza p. Joanny Pawlak o zwiększaniu przez WP udziału w rynku jest trudna do obronienia.

W 2004 r. portal INTERIA.PL zanotował przychody ze sprzedaży ogółem w wysokości 26,5 mln zł, czyli na poziomie o 44,9% wyższym niż w roku poprzednim. W przychodach ogólnych portalu 61,4% stanowiły przychody z reklamy internetowej.

http://www.interia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top