Z sondy przeprowadzonej w serwisie www.inpost.pl wynika, że niemal 60% internautów zamierza skorzystać z programu firmy InPost obejmującego działania proekologiczne w całości oparte na recyclingu – EkoInPost. Firma już od wielu miesięcy realizuje ideę działań na rzecz ochrony środowiska zachęcając do tego także swoich klientów.
InPost już teraz, do produkcji swoich opakowań i plomb wykorzystuje materiały pochodzące z odzysku, a wraz z intensywnym rozwojem firmy będzie konsekwentnie dostosowywał się do unijnych wymogów ekologicznych i rozszerzał działania na kolejne procesy produkcyjne.
„Realizując nasz autorski pomysł – EkoInPost, wyznaczamy standardy działalności nie tylko w naszej branży. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za środowisko i stopień w jaki o nie dbamy. Tylko od nas zależą warunki, w jakich będziemy żyć w przyszłości. Dlatego już dziś, zarówno firmy, jak i osoby prywatne powinny intensywnie angażować się w działalność ekologiczną i dokładać wszelkich starań, aby nasze otoczenie nie było zanieczyszczane. Nasz program lojalnościowy EkoInPost jest jednocześnie zaproszeniem dla naszych Klientów do wspólnego dbania o ekologię” – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
Klienci firmy uczestniczący w programie EkoInPost w zamian za zbieranie plomb z korespondencji dostarczanej przez operatora otrzymują gadżety firmowe: maskotki, kubki i smycze. Mogą także wymienić je na koperty, w których bezpłatnie nadadzą swoje listy. Plomby, zebrane podczas akcji, zostają poddane procesowi odzyskiwania, co zapobiega potrzebie produkowania kolejnych egzemplarzy.
Nowością w programie EkoInPost jest pilotażowe zastępowanie dotychczasowych plomb zabezpieczających ekologicznymi elementami tekturowymi, w całości pochodzącymi z odzysku. Tekturowe plomby tworzą 4-elementowe puzzle z logo firmy, które także można wymieniać w programie na nagrody.
„Cieszę się, że EkoInPost budzi zainteresowanie tak wielu osób, bowiem jego kluczowym założeniem jest budowanie długofalowych relacji z Klientami. Ich efektem będzie wspólne działanie na rzecz ochrony środowiska” – wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes InPost.
Plomby InPost przeznaczone są do korespondencji nadawanej przez Klientów masowych, czy biznesowych chcących wysyłać przesyłki w swoich firmowych kopertach. Plomba pełni wówczas funkcję: zabezpieczającą informacyjną/identyfikującą oraz marketingową. Klienci indywidualni nadają przesyłki w kopertach z logo InPost, co w wystarczający sposób odróżnia je od korespondencji nadawanej przez innych operatorów.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.